3 תשובות
היום תשקיעי, תיתני חלק מהזמן שלך בשביל להצליח ב5 יחל ולהוציא ציון טוב.
ותאמיני לי שזה ישתלם לך מאוד בעתיד
אולי עכשיו את תסבלי, לא תצאי עם חברות הרבה או תפתחי תחביבים אבל מתמטיקה יותר חשובה מחברות.
אני רואה שיש לך ראש טוב, אם הצלחת לקבל 90 וכולי,אלו ציונים מאוד טובים.
אם רק תשקיעי עוד את תצליחי.
זה ישתלם לך מאוד בעתיד, שיהיה לך בהצלחה רבה!!
ותאמיני לי שזה ישתלם לך מאוד בעתיד
אולי עכשיו את תסבלי, לא תצאי עם חברות הרבה או תפתחי תחביבים אבל מתמטיקה יותר חשובה מחברות.
אני רואה שיש לך ראש טוב, אם הצלחת לקבל 90 וכולי,אלו ציונים מאוד טובים.
אם רק תשקיעי עוד את תצליחי.
זה ישתלם לך מאוד בעתיד, שיהיה לך בהצלחה רבה!!
שואל השאלה:
אם יש לי 2 מבחנים לא טובים... זה לא מאוחר מידי? כי הציון של המחצית א' לא יהיה טוב :(
אם יש לי 2 מבחנים לא טובים... זה לא מאוחר מידי? כי הציון של המחצית א' לא יהיה טוב :(
אנונימית
אכן לא נורא, את יכולה לשאול את המחנכת/מורתך למתמטיקה האם אפשר לעשות מועד ב באחד המבחנים.
אם לא, אז תיתני את כל כולך במחצית הבאה
אני מתאר לעצמי שגם יש לך בגרות עוד מעט
אם לא, אז תיתני את כל כולך במחצית הבאה
אני מתאר לעצמי שגם יש לך בגרות עוד מעט
באותו הנושא: