התחברות
הרשמה
למה יש כאלה שהכל הולך להם קל ואחרים שהכל הולך להם קשה?
8 בנובמבר 2020, 04:35
העולם
בטחון עצמי
בגרות
כיתה
תשובה אחת
יש לנו אתגרים בחיים מידי פעם ;)
ח
חושם לאב
באותו הנושא:
כאלה שגרים בדרום מקווה שהכל בסדר איתכם :) מתחיל להיות יותר רגוע?
מכירים את התקופות האלה שהכל הולך עקום?
אתם תקנאו או אפילו תשנאו בן אדם שהכל טוב לו כל הזמן? שהכל הולך לו בחיים ואין לו דאגות רציניות?
למה יש אנשים שהכל אצלם מושלם ויש כאלה שהכל אצלם הפוך?
למה יש כאלה שהכל טוב אצלם ולאחרים לא כזה טוב?
מה אתם הולכים לעשות ישר איך שהכל נגמר?
מה זה אומר עליי שהכל מתהפך עליי וכלום לא הולך לי ואני לא מורידה תחיוך מהפנים?
שמעו אני מנסה להיות אופטימי גם כשהכל לא הולך, אבל מה שום דבר לא קורה
ילדים שיכולים לתת לי משפטים שהכל לטובה לא הולך לי כלום בחיים כמעט
מכירים את האנשים המזליסטים האלה שיש להם הכל, שהכל הולך להם בקלות, שנולדו למשפחה הנכונה עם אמצעים כלכליים? העולם לא הוגן
מה לעשות אם אני מרגיש שהכל הולך לי רע?