5 תשובות
לכי על זה
ועל תשימי על אף אחד
וואוו זה ממש בסדר גמור אין צורך לדאוג הבעיה היא פחות מה חושבים אחרים הם יתרגלו הם אוהבים אתכם ויסתדרו עם זה.
הם רוצים שתהיו מאושרים. אבל תחשבי על העתיד (אם את רוצה ילדים אז עלולים להיות בעיות גנטיות) חוץ מזה תזכו לאושר שלכם אני רציני נכון זה מביך בהתחלה אבל זה עובר. ממש בהצלחה לכם (:
זה ממש לא בסדר הוא בן משפחה ויש לכם אותו דם, זה אומר שיצא לכם ילדים עם מגבלות גם לא בסדר
קרקר זה ממש לא בטוח גם אם בני דודים מתחתנים ובני דודים דרגה שנייה זה עוד יותר לא בטוח אבל צריך להיות מודעים לסיכוי שזה כן ייקרה