מאוהבת בבן דוד שלי מדרגה שנייה, מה לעשות? (רציני לגמרי)
אני מכירה אותו רק מגיל 11 מאז שסבא שלי מת והוא הגיע להלוויה, אולי בגלל זה הוא לא ממש משפחה בשבילי. אני מתייחסת אליו יותר כמו ידי מאשר בן דוד. נדלקתי עליו מהשנייה הראשונה שראיתי אותו, וזה היה לפני 4 שנים וזה עדיין לא עבר לי. ברור שלא עשיתי כלום, כי הוא משפחה, אבל הוא תקוע לי כלכך עמוק בראש ואני לא מצליחה להוציא אותו. מה לעשות?