התחברות הרשמה

מאוהבת בבן דוד שלי מדרגה שנייה, מה לעשות? (רציני לגמרי)

אני מכירה אותו רק מגיל 11 מאז שסבא שלי מת והוא הגיע להלוויה, אולי בגלל זה הוא לא ממש משפחה בשבילי. אני מתייחסת אליו יותר כמו ידי מאשר בן דוד.
נדלקתי עליו מהשנייה הראשונה שראיתי אותו, וזה היה לפני 4 שנים וזה עדיין לא עבר לי. ברור שלא עשיתי כלום, כי הוא משפחה, אבל הוא תקוע לי כלכך עמוק בראש ואני לא מצליחה להוציא אותו. מה לעשות?
4 ביוני 2019, 19:03
בני דודיםמשפחהדודדרגותבן דוד    
2 תשובות
תמשיכי לנסות, הזמן יעביר את זה בסוף. נסי לצאת עם אחרים
d
dak173
זה בן דוד מדרגה 2 זה בעיניי בסדר יחסית
א
איזה עייפות יא
באותו הנושא:
התאהבתי בבת דודה שלי מדרגה שנייה והיא בת 30 מה לעשות?
גיליתי שההורים שלי בני דודים מדרגה שנייה ואני בוכה פה כבר הרבה זמן אפשר עזרה?
בני דודים מדרגה שנייה הם משפחה מאוד קרובה?
בני דודים מדרגה שנייה זה כמעט כמו בני דודים מדרגה ראשונה ?
בני דודים מדרגה שנייה זה בני דודים ?
בני דודים מדרגה שנייה זה ניקרא זר ?
אחיין מדרגה שנייה זה חשוב ?
מי יותר קרוב חבר או בני דודים מדרגה שנייה?
מי יותר חשוב וקרוב אחיין מדרגה שנייה או שכן ?
בני דודים מדרגה שנייה זה משפחה קרובה ?
הילד של הבת דודה מדרגה שנייה זה משפחה זרה?