9 תשובות
זה בסדר.
פשוט תנסי למצוא כל חיסרון קטן בו, ותסיחי את דעתך בכך שתנסי להתאהב במישהו אחר
זה נורמלי להתאהב
אבל אין לך מה לעשות עם זה כי הוא בן דוד שלך...
תנסי לשחרר תצאי מהבית, כמה שיותר לא לראות אותו וזה יעבור כבר
דבר ראשון זה מישהו מהמשפחה שלך ואת יודעת נגיד ותתחתני איתו הילדים יצאו פגים וחבל
יש מלא בנים היום לא צריך דווקא בן דוד שלך
אני באמת מנסה להבין אותך אבל אין לך ממש ברירה
זה לא כזה נורא בעיני..
בכל מקרה, ככל שתנסי להוציא אותו מהראש שלך את תרצי אותו יותר. תנסי להניח לזה
פשוט תנסי לחשוב על הקטע המגעיל. הוא קרוב משפחה. תחשבי שזה כמו להיות עם אח שלך.
ואם זה לא עובד תחכי עד שזה יעבור כי זה ממש ממש דפוק.
אל תשכחי שכולן בגיל הזה מתאהבות בבני דודים שלהן
שואל השאלה:
אבל כולן מתאהבות בבני דודים שלהם למשך 4 שנים..?
אנונימית
ברור שלא כולן
אבל בטוח יש
תלוי בבן דוד
תראי בן דוד מדרגה שניה זה לא כזה נורא, הוא לא ממש קרוב משפחתית..
הרי לא תתחתני או תעשי ילדים איתו, אז לרצות מערכת יחסים איתו זה דיי נורמאלי, זה לא אומר שמשהו בך דפוק
אני חושבת שזה יעבור לך כשתיהי פתוחה להכיר ולהתרשם מבנים אחרים, תראי עוד בנים יפים ונחמדים וזה יגרום לך לחשוב שאת לא צריכה דווקה אותו
להתץ איתו בקטע זה לא כזה גרוע, אבל אני מציאה לך לא לעשות את זה כי כשתגדלי זה יראה לך מגעיל ומוזר ותתחרטי על זה

פשוט תיהי פתוחה, תנסי להפנים שאם מישהו נראה מושלם זה כנראה כי עוד לא גילית את הפגמים שלו. תכירי אנשים ותנסי להסתכל עליו בקטע אפלטוני
מקווה שתסתדרי עם זה בסוף