6 תשובות
קודם כל מצטערת לשמוע.. דבר שני אל תכתבי עליו אני בטוחה שיבינו
אם זה גורם לאי נוחות אז אני בטוחה שהמורה תבין את זה, זה ממש בסדר. לדעתי את לא חייבת לכתוב את החלק הזה. אם את ממש רוצה תמציאי ותכתבי בצד שמקסימום אם יקרה משהו יהיה לך את זה כתוב.
אנונימית
אל תמציאי זה לא מכבד את אבא שלך
אל תרשמי את החלק הזה הוא תגידי שלא עשיצי כי הוא כבר לא בחים אבל אח תמציאי
זה לא מכבד אותו בבקשה אל תעשי את זה
יואו אני נורא מצטער תדברי עם המורה אין לך מה לעשות