6 תשובות
תפני בפייסבוק לתוכנית הכול כלול הם עוזרים המון הנה קישור
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
^אני בת ואני חייבת מצלמה, כותבים חיסור אם לא מדליקים
^^לא נעים לי מההורים שלי, אני לא רוצה שירחמו עלינו
^אני בת ואני חייבת מצלמה, כותבים חיסור אם לא מדליקים
^^לא נעים לי מההורים שלי, אני לא רוצה שירחמו עלינו
אנונימית
את לא חייבת מצלמה, זאת זכותך לשמור על פרטיות
תגידי לה את זה בסוף היא תדע דבר כזה והיא גם לא תכעס עלייך
תגידי שאין לך מצלמה את לא חייבת לפרט למה.
והבית ספר לא יכול להכריח אותך לקנות.
והבית ספר לא יכול להכריח אותך לקנות.
אנונימית
אני פניתי לתוכנית הכל כלול והם חזרו אלי את יכולה לתת לי את פרטייך כולל מספר טלפון על מנת למסור להם הם יכולים לעזור לך
באותו הנושא: