3 תשובות
לא
לא.
את תשמיני כשתאכלי יותר קלוריות ממה שהגוף שלך שורף במנוחה.
זה ממש תלוי בקלוריות.
את תרדי במשקל, פשוט את תהיי ממש חלשה, לא יהיה לל אנרגיה בכלל בגוף. גם הגוף שלך לא מקבל את מה שהוא צריך.
זה לאכול פשוט אוכל תעשייתי, מעובד, מלאא סוכר, מלא שומן רווי
זה שיזיק לך.
את תשמיני כשתאכלי יותר קלוריות ממה שהגוף שלך שורף במנוחה.
זה ממש תלוי בקלוריות.
את תרדי במשקל, פשוט את תהיי ממש חלשה, לא יהיה לל אנרגיה בכלל בגוף. גם הגוף שלך לא מקבל את מה שהוא צריך.
זה לאכול פשוט אוכל תעשייתי, מעובד, מלאא סוכר, מלא שומן רווי
זה שיזיק לך.
אשמין*
אל תנסי גם
אל תנסי גם
באותו הנושא: