21 תשובות
no u
אנונימי
אבל מה אכפת לי זה שם ולא פה
תודה על המינוסים❤ פשוט מה שכתבתי ממש מגעיל ופוגעני נכון
תודה על המינוסים❤ פשוט מה שכתבתי ממש מגעיל ופוגעני נכון
שואל השאלה:
לפני שאתה מגיב תקרא לפחות
כל כך אופייני לשמאלנים כמוך
לפני שאתה מגיב תקרא לפחות
כל כך אופייני לשמאלנים כמוך
כן אימאלה מסכימה בל כך
הם עושים את זה כדי להיות מתייפייפים שלא בוחרים בהומופוב גזען
את מי זה מעניין שהוא הומופוב תתעסקו בבטיחות והתנהלות המדינה
הם עושים את זה כדי להיות מתייפייפים שלא בוחרים בהומופוב גזען
את מי זה מעניין שהוא הומופוב תתעסקו בבטיחות והתנהלות המדינה
אוו מה אמר לך
לא הייתי מוותר
לא הייתי מוותר
אנונימי
שואל השאלה:
לא כתבתי את זה ספציפית לך
אם זה היה ספציפית לך הייתי שולח לך בפרטי
כתבתי את זה כי ביממה האחרונה יש כאן המון שמאלנים טיפשים
לא כתבתי את זה ספציפית לך
אם זה היה ספציפית לך הייתי שולח לך בפרטי
כתבתי את זה כי ביממה האחרונה יש כאן המון שמאלנים טיפשים
זה די ידוע.
הם פשוט טראמפ בתקופה הזאת עשה להם ככ רע אז הם מתים שהוא יעוף.
הם פשוט טראמפ בתקופה הזאת עשה להם ככ רע אז הם מתים שהוא יעוף.
למה להכליל
נעלבתי קשות
נעלבתי קשות
אנונימי
חחח על מה עשו לי מינוס מה אמרתי
שואל השאלה:
אתה מדבר איתי על מוסר?
כשאתה תומך בביידן? צחקתי בקול
אתה מדבר איתי על מוסר?
כשאתה תומך בביידן? צחקתי בקול
לביידן לפחות יש שיער יפה
אנונימי
לעומת טראמפ שמשתמש בג'ל מזיק לסביבה ורק מזהמה
אגב יש לי תיעוד בפלאפון של טראמפ זורק עטיפת מסטיק לרחוב כאילו היא מגרש הזבל הפרטית שלו.
מה אתה אומר על זה אה?
ימין טיפוסי. pff
אגב יש לי תיעוד בפלאפון של טראמפ זורק עטיפת מסטיק לרחוב כאילו היא מגרש הזבל הפרטית שלו.
מה אתה אומר על זה אה?
ימין טיפוסי. pff
אנונימי
שואל השאלה:
רואים שהiq שלך מאוד נמוך
אבל גם אם תגיד שטראמפ הוא ככה והוא ככה והוא ככה (כיאה לשמאלני) עדיין הוא נשיא יותר טוב גם לארהב וגם לישראל
גם מבחינת כלכלה גם מבחינת ביטחון גם מבחינת עזרה לקהילות שונות
זה פשוט לא יעזור לכם שמאלנים
מחר בבוקר נתעורר לניצחון נוסף ולעוד 4 שנים
רואים שהiq שלך מאוד נמוך
אבל גם אם תגיד שטראמפ הוא ככה והוא ככה והוא ככה (כיאה לשמאלני) עדיין הוא נשיא יותר טוב גם לארהב וגם לישראל
גם מבחינת כלכלה גם מבחינת ביטחון גם מבחינת עזרה לקהילות שונות
זה פשוט לא יעזור לכם שמאלנים
מחר בבוקר נתעורר לניצחון נוסף ולעוד 4 שנים
תומך טראמפ pff
כל הפה שלך מלא בשפיך טראמפ מלאכותי
בקרוב לטראמפ יהיה נמאס מהליקוקים ותחוו אכזבה אמיתית
כל הפה שלך מלא בשפיך טראמפ מלאכותי
בקרוב לטראמפ יהיה נמאס מהליקוקים ותחוו אכזבה אמיתית
אנונימי
שואל השאלה:
רק מחזק את הטענה שלי שרשמתי למעלה
" רואים מיד כמה ידע יש לשמרנים לעומת הדמוקרטים הבורים.
אין להם שום תשובות , הם רק מקללים ועושים תנועות גנאי."
רק מחזק את הטענה שלי שרשמתי למעלה
" רואים מיד כמה ידע יש לשמרנים לעומת הדמוקרטים הבורים.
אין להם שום תשובות , הם רק מקללים ועושים תנועות גנאי."
תמשיך לעשות לעצמך לייקים אחשלע
אנונימי
צודק אחיי
זה כמו מה שעושים לביבי בארץ!
בדיוק אותו דבר!
זה כמו מה שעושים לביבי בארץ!
בדיוק אותו דבר!
שואל השאלה:
אנונימי יקר זה הפדופיל שאתה אוהב
אנונימי יקר זה הפדופיל שאתה אוהב
אחי אשתו ובנו מתו מתאונה קטלנית
אז הוא רואה כל ילד כבנו אפשר לראות את זה
אז הוא רואה כל ילד כבנו אפשר לראות את זה
אנונימי
שואל השאלה:
קודם כל אני לא אח שלך נתחיל מזה
ב. שוב הטענה שלי לגבי שמאלנים הוכיחה את עצמה
קודם כל אני לא אח שלך נתחיל מזה
ב. שוב הטענה שלי לגבי שמאלנים הוכיחה את עצמה
אחי זו עובדה מה אתה מתכחש לרגשות
אחי דיי נו
נראלך שהוא ייגע ככה בילדים דיי נו אחשלע
אחי דיי נו
נראלך שהוא ייגע ככה בילדים דיי נו אחשלע
אנונימי
באותו הנושא: