7 תשובות
טראמפ, הוא הכי טוב לאמריקה.
אנונימי
טראמפ כי הוא טוב לעולם
טראמפ. אני נגד הblm (אני הכי לא גזען, פשוט לא מסכים איתם ועם דרכם) ואני לא כזה אשמח שביידן יפסיק לממן את המשטרה. ואני בעד התיישבויות בארץ ישראל השלמה לכן אני בעד טראמפ
לפי דעתי ביידן יהיה יותר טוב לאמריקה:)
ביידן
ביידן
אנונימית
טראמפ
באותו הנושא: