82 תשובות
אל תחפשי היגיון איפה שאין
כן
הנה רק חלק שאני כותבת מהר כי אין לי סוללה :/ (3%)
הוא תומך בישראל, פשוט לא כמו טראמפ.
הוא אפילו אמר "אני ציוני, לא חייב להיות יהודי בשביל להיות ציוני"
את יכולה לראות את היחסים שלו עם ישראל בויקיפדיה ויש שם גם את הדעות שלו בכללי.
הוא pro choice מה שאומר שהוא רוצה לתת לנשים את הזכות לבחור אם להביא ילד או להפיל.
מה שטראמפ נגד ורוצה לאסור לנשים את הזכות הזו.
הוא בעד נישואים חד מיניים, פעם הוא היה נגד אבל מאז הוא אמר שהדעות שלו השתנו ונלחם למען הקהילה
יש לי אחוז אחד, כן נגמר לי ההטענה מהר אבל מקווה שעזרתי
הוא תומך בישראל, פשוט לא כמו טראמפ.
הוא אפילו אמר "אני ציוני, לא חייב להיות יהודי בשביל להיות ציוני"
את יכולה לראות את היחסים שלו עם ישראל בויקיפדיה ויש שם גם את הדעות שלו בכללי.
הוא pro choice מה שאומר שהוא רוצה לתת לנשים את הזכות לבחור אם להביא ילד או להפיל.
מה שטראמפ נגד ורוצה לאסור לנשים את הזכות הזו.
הוא בעד נישואים חד מיניים, פעם הוא היה נגד אבל מאז הוא אמר שהדעות שלו השתנו ונלחם למען הקהילה
יש לי אחוז אחד, כן נגמר לי ההטענה מהר אבל מקווה שעזרתי
אנונימית
הרבה מצביעים לו כי הם לא רוצים את טראמפ, כמו בארץ
אנונימי
שואל השאלה:
טוב כול מקרה לא אכפת לי העיקר שיהיה זכויות לכול משצריך ושיואהב את ישראל
טוב כול מקרה לא אכפת לי העיקר שיהיה זכויות לכול משצריך ושיואהב את ישראל
אין לנו שמץ אבל הוא יותר טוב לעולם
dd:
נ.ב את בחמות מזלט
dd:
נ.ב את בחמות מזלט
רוצה לדעת? תקראי את המצע שלו
בגדול, הדמוקרטים זאת מפלגת שמאל...
בגדול, הדמוקרטים זאת מפלגת שמאל...
^^^^^^ לא כי בישראל כמה הגיון יש
מתי אמרתי דבר כזה? ^
רוב שבוחר ביידן לא יודע עליו כלום חוץ
מזה שהוא לא טראמפ
מה שנקרא לא מאהבת מרדכי אלא משנאת המן
מזה שהוא לא טראמפ
מה שנקרא לא מאהבת מרדכי אלא משנאת המן
תכלס זה כמו בישראל " רק לא ביבי" אז שם יש "רק לא טראמפ"
רוב מי שדיברתי איתו על זה הוא לא ידע להגיד לי למה הוא מעדיף את ביידן
הם רק אמרו במה טראמפ לא טוב לדעתם
רוב מי שדיברתי איתו על זה הוא לא ידע להגיד לי למה הוא מעדיף את ביידן
הם רק אמרו במה טראמפ לא טוב לדעתם
הרוב שבוחר בביידן בוחר בו כדי שטראמפ לא יבחר וזה ממש לא דפוק מאז שהוקמה ארצות הברית לא היו בחירות כאלה מרוב שכל כך שונאים את טראמפ ויש סיבה לכך הוא גזען הומופוב שוביניט סקסיסט ולא חסר. יש סיבה ש96 אחוז פאקינג מכל האוכלוסיה השחורה בארהב לא בחרה אותו כולל כל שאר העדות כולל הלהטבים והפמינסטיות וכל קבוצה אחרת שלא נתפסת אצל טראמפ אזרחים שווי זכויות. הדבר היחיד שהוא טוב לישראל אבל זה לא מענין אם הוא בן אדם שפל כזה ואת מי שזה כן יעניין זה יהיו אנשים אגואיסטים ומגעילים כמוכם. אז למה שירצו שמישהו כזה יהיה בשלטון שלא נדבר שאנס וגם צייץ נגד ההפגנות של השחורים והצדיק את השוטרים. גם הקורונה זיזלזל בה והתנהל כל כך גרוע שהתוצאות הביאו ל200+ אלף מתים. האוכלוסיה ברובה שונאת אותו מאשר "סתם לא רוצה" אותו.
טראמפ לא גזען, הומופוב, שובינסט וכל הדברים האלו
אל תקשיבו לתקשורת ו לטיקטוק זה סתם שקרים
ונגיד שזה נכון....
האם ראיתם את כל האימריות הגזעניות שביידן אמר!?
ועל זה שביידן הטריד קטינות שמעתם?
אל תקשיבו לתקשורת ו לטיקטוק זה סתם שקרים
ונגיד שזה נכון....
האם ראיתם את כל האימריות הגזעניות שביידן אמר!?
ועל זה שביידן הטריד קטינות שמעתם?
הוא לא הומופוב וגזען,,
תקשורת?!?!?! אני לא מאמינה שהתקשורת לקחה סרטון שלו מדבר ועיוותה אותו תעשה טובה ואם כבר מה שאתה אומר על ביידן זה שקר אחד ענק שאין לך מקור אחד להביא כדי להוכיח. על טראמפ שה ממש לא תקשורת התקשורת בישראל רק מרימה לו ואף אחד מאנשים קטנים כמוך לא יודע מספיק תוריד טוויטר ותראה את הציוצים שלו אחד לאחד בעצמך ציוצים גזענים שאתה תהיה בכלל בהלם נו לך תראה לפני שאתה מדבר שטייות פלוס יש סרטון שלו תרשום בגןגל שאמר שבחורה שאין לה ציצי היא בחיים לא תהיה 10 מתוך 10 בקיצור צא מהסרט לא יעבוד לך בן אדם רדוד בדיוק אותו אדם אתם
1. אני בת
2. מוזמנת להמשיך להאמין לשקרים של עצמך
2. מוזמנת להמשיך להאמין לשקרים של עצמך
את אומרת לי שקרים בזמן שיש סרטונים שלו מדבר וציוצים שלו ונותת לך הוכחות ללכת לרשום אבל את בוחרת להתכחש אז תמשיכי להתכחש למציאות. ילדה מסכנה.
^ רוצה שאני אשלח לך סרטון שמראה שביידן אמר דברים גזענים?
טראמפ כן הומופוב, שוביניסט וגזען.
אני יכולה גם לכתוב למה הוא כן.
טראמפ גרם לכך שבתי חולים יכולים לסרב לטפל באנשים מהקהילה הטרנסית, שזה די עצוב מאחר ולפני יותר מארבע שנים היה אפשר לבחור מה הלשון פנייה שלך בבתי חולים ויפנו אלייך בכבוד.
מקומות לינה להומלסים יכולים לאסור כניסה לקהילה הגאה (כל הקהילה).
הצבא מחרים אנשים טרנסים ולא נותן להם להצטרף לצבא.
מקומות אימוץ יכולים לסרב לזוגות הומוסקסאולים לאמץ.
וכל זה באופן חוקי כמובן.
האופן שבו הוא מדבר לנשים שמראיינות אותו זה לא אותו הדרך שהוא מדבר לגברים.
הוא מזלזל בהן, מדבר אליהן בחוסר כבוד ואתם יכולים לראות סרטונים שלו ביוטיוב.
כמובן שהוא גם אמר דברים אחרים מגעילים כמו "grab them by the pu**y" שזה משפט מאוד מגעיל וחסר כבוד לנשים.
ועוד הרבה דברים בסגנון
אגב טראמפ גם פדופיל כביכול.
הוא דיבר על הבת שלו שהיא הייתה ילדה ונערה בצורה מינית וחסרת כבוד.
אגב, אני זאתי שאמרה שאין לה סוללה
אני יכולה גם לכתוב למה הוא כן.
טראמפ גרם לכך שבתי חולים יכולים לסרב לטפל באנשים מהקהילה הטרנסית, שזה די עצוב מאחר ולפני יותר מארבע שנים היה אפשר לבחור מה הלשון פנייה שלך בבתי חולים ויפנו אלייך בכבוד.
מקומות לינה להומלסים יכולים לאסור כניסה לקהילה הגאה (כל הקהילה).
הצבא מחרים אנשים טרנסים ולא נותן להם להצטרף לצבא.
מקומות אימוץ יכולים לסרב לזוגות הומוסקסאולים לאמץ.
וכל זה באופן חוקי כמובן.
האופן שבו הוא מדבר לנשים שמראיינות אותו זה לא אותו הדרך שהוא מדבר לגברים.
הוא מזלזל בהן, מדבר אליהן בחוסר כבוד ואתם יכולים לראות סרטונים שלו ביוטיוב.
כמובן שהוא גם אמר דברים אחרים מגעילים כמו "grab them by the pu**y" שזה משפט מאוד מגעיל וחסר כבוד לנשים.
ועוד הרבה דברים בסגנון
אגב טראמפ גם פדופיל כביכול.
הוא דיבר על הבת שלו שהיא הייתה ילדה ונערה בצורה מינית וחסרת כבוד.
אגב, אני זאתי שאמרה שאין לה סוללה
אנונימית
כן שלחי לי רוצה לראות
די להגיד שלמנוע מטראנסים להתגייס לצבא זה הומופובי, זה לא, הם לא רוצים לשלם על התרופות שלהם.
כל בית אימוץ יכול להגיד לא לזוג שהוא להט"ב.
בתי החולים יטפלו בך כגבר אפילו אם אתה מייחס את עצמך לאישה, ולהפך.
כל בית אימוץ יכול להגיד לא לזוג שהוא להט"ב.
בתי החולים יטפלו בך כגבר אפילו אם אתה מייחס את עצמך לאישה, ולהפך.
אין
הוא פשוט יעשה את מה שהשמאל הקיצוני יבקשו ממנו (סגרים, מסכות, ביטול הסנקציות על איראן וסין וכ')
הוא פשוט יעשה את מה שהשמאל הקיצוני יבקשו ממנו (סגרים, מסכות, ביטול הסנקציות על איראן וסין וכ')
ביידן כן אמר דברים גזעניים ^
לא מכחישה את זה, אבל טראמפ גם עשה ואמר דברים נוראים.
בינתיים, ביידן יותר טוב ממנו ואני לא רואה שום סיבה פה שגורמת לי לחשוב אחרת.
בתי החולים לא מטפלים בהם כגבר גם אם הם מוגדרים כאישה. הם בכלל לא מטפלים בהם ופשוט נותנים להם להישאר ללא טיפול.
וזה מאוד טרנסופובי*, הסיבה שלהם זה שזו מחלת נפש.
למה בדיוק שבתי אימוץ יגידו לא לזוגות הומוסקסאולים? - הומופוביה.
לא מכחישה את זה, אבל טראמפ גם עשה ואמר דברים נוראים.
בינתיים, ביידן יותר טוב ממנו ואני לא רואה שום סיבה פה שגורמת לי לחשוב אחרת.
בתי החולים לא מטפלים בהם כגבר גם אם הם מוגדרים כאישה. הם בכלל לא מטפלים בהם ופשוט נותנים להם להישאר ללא טיפול.
וזה מאוד טרנסופובי*, הסיבה שלהם זה שזו מחלת נפש.
למה בדיוק שבתי אימוץ יגידו לא לזוגות הומוסקסאולים? - הומופוביה.
אנונימית
שלחתי לך בפרטי
וראיתם את ביידן נוגע במותניים של בנות?
וראיתם את ביידן נוגע במותניים של בנות?
^^כי הם לא מתאימים לאמץ ילד אולי?
בוא נגיד וביידן הוא יותר טוב (אפילו שאני יצביע לו רק אם יגאל אמיר יהיה בצד השני), אז הוא טוב חברתי, כל הכבוד לו, זה לא אומר שהוא זה שיותר טוב.
טראמפ עומד על המילה שלו, לא מבזבז שני טריליון שולר על איזה תכנית מטומטמת, תומך במשטרה ואוהב את הצבא.
בוא נגיד וביידן הוא יותר טוב (אפילו שאני יצביע לו רק אם יגאל אמיר יהיה בצד השני), אז הוא טוב חברתי, כל הכבוד לו, זה לא אומר שהוא זה שיותר טוב.
טראמפ עומד על המילה שלו, לא מבזבז שני טריליון שולר על איזה תכנית מטומטמת, תומך במשטרה ואוהב את הצבא.
כן, ראיתי.
זה נוראי.
הם מאוד מתאימים לאמץ ילד, יש זוגות הומוסקסאולים שיכולים להיות הורים הרבה יותר טובים מזוגות סטרייטים ומגיע להם להיות הורים.
אז זה לא שטראמפ לא הומופוב, זה שאתה מסכים איתו.
זה נוראי.
הם מאוד מתאימים לאמץ ילד, יש זוגות הומוסקסאולים שיכולים להיות הורים הרבה יותר טובים מזוגות סטרייטים ומגיע להם להיות הורים.
אז זה לא שטראמפ לא הומופוב, זה שאתה מסכים איתו.
אנונימית
הוא בעד תרבות האונס וגם תרם לה הרבה, גואל נפש!!
אנונימית
גועל*
על מי מדברת? ביידן?.^
על מי מדברת? ביידן?.^
אנונימית
ביידן נורא ואיום לישראל.
אנטי ציוני מוחלט,עם הרבה מוסלמים תחתיו שגם הם אנטי ציונים,בדרך כלל אנטי ציונות באה עם אנטישמיות.
מזכיר לכם שביידן היה הסגן של פאקינג אובמה ,אובמה הפרו איסלם המגעיל והדוחה שהיה מאוד מאוד גרוע לנו
אנטי ציוני מוחלט,עם הרבה מוסלמים תחתיו שגם הם אנטי ציונים,בדרך כלל אנטי ציונות באה עם אנטישמיות.
מזכיר לכם שביידן היה הסגן של פאקינג אובמה ,אובמה הפרו איסלם המגעיל והדוחה שהיה מאוד מאוד גרוע לנו
ביידן לא אנטי ציוני, כמו שכתבתי כבר בתגובה הראשונה שלי.
הוא בעצמו אמר "אני ציוני, לא חייב להיות יהודי בשביל להיות ציוני". לך תקרא את הערך שלו בויקיפדיה ועל היחסים שלו עם ישראל.
הוא בעצמו אמר "אני ציוני, לא חייב להיות יהודי בשביל להיות ציוני". לך תקרא את הערך שלו בויקיפדיה ועל היחסים שלו עם ישראל.
אנונימית
^^אנטי ציוניות לא באה עם אנטישמיות, יש הרבה מאוד ישראלים אתאיסטים שהם לא בעד מדינת ישראל, אז הם בעד אנטישמיות?
^^אני יודע שביידן יתמוך בישראל, אבל להגיד שהוא ציוני לא הופך אותו לציוני כי הוא בו זמנית מאיים על מנחם בגין.
שואל השאלה:
לא הבנתי אז בגלל שהם שונאים מישהוא אז הם בוחרים במשהוא אחר שיכול להיות יותר גרוע ?
לא הבנתי אז בגלל שהם שונאים מישהוא אז הם בוחרים במשהוא אחר שיכול להיות יותר גרוע ?
רוב מי שבוחר בו עושה זאת בגלל שהוא לא טראמפ, מטומטם ביותר.
רובם פשוט לא רוצים את טראמפ
change my mind
change my mind
אנונימית,כל הדמוקרטים אמרו "אנחנו ציונים ואנחנו בעד ישראל"
אבל שימי לב לכהונה של אובמה.
ביקר אתל האחים המוסלמים,ביקר בירדן ,ולא דרך בישראל ...
לא הטיל וטו על הסנקציות כלפי ישראל באו"ם(היה הנשיא האמריקאי הראשון לא לעזור לישרלא באום!)
למרות שביידן טועם שהוא אנטי ציוני,שאר חברי המפלגה שלו מרמזים אחרת
אבל שימי לב לכהונה של אובמה.
ביקר אתל האחים המוסלמים,ביקר בירדן ,ולא דרך בישראל ...
לא הטיל וטו על הסנקציות כלפי ישראל באו"ם(היה הנשיא האמריקאי הראשון לא לעזור לישרלא באום!)
למרות שביידן טועם שהוא אנטי ציוני,שאר חברי המפלגה שלו מרמזים אחרת
וjewishkid אין קשר בן אתאיזם וציונות...
אני אתאיסט וציוני
אני אתאיסט וציוני
כן, אבל זה גם קרה מזמן.
כמו שהוא אמר שהוא נגד נישואים חד מיניים וכרגע הוא נלחם בשביל הקהילה הגאה.
הזמן משתנה וגם הדעות. ובכל מקרה, כל עוד הוא תומך בישראל וגם אני בעד רוב הדעות האחרות שלו, אני לא רואה שום סיבה לתמוך בטראמפ, עם כל הטוב שהוא עשה לנו.
כמו שהוא אמר שהוא נגד נישואים חד מיניים וכרגע הוא נלחם בשביל הקהילה הגאה.
הזמן משתנה וגם הדעות. ובכל מקרה, כל עוד הוא תומך בישראל וגם אני בעד רוב הדעות האחרות שלו, אני לא רואה שום סיבה לתמוך בטראמפ, עם כל הטוב שהוא עשה לנו.
אנונימית
הוא "נלחם בשביל הקהילה" כי הוא שואב את הקולות שלה מטראמפ,זאת רק חשיבה פוליטית.
אחרי הכל הוא דמוקרט .
הדמוקרטים בדרך כלל היו רעים לישראל ,במיוחד שיש להם כלכך הרבה מוסלמים אנטי ציונים מובהקים ברשימה
אחרי הכל הוא דמוקרט .
הדמוקרטים בדרך כלל היו רעים לישראל ,במיוחד שיש להם כלכך הרבה מוסלמים אנטי ציונים מובהקים ברשימה
דמוקרטיה!
מזכיר לכם שטראמפ הביא את ארהב לאחוז האבטלה הכי נמוך בהיסטוריה!
טראמפ הבין יפה מאוד גם כמה הקורונה היא חרטה ומנהל את המשבר בצורה טובה.
טראמפ ביטל את ההסכמים של חוסיין אובמה עם הקומוניסטים הסינים (ארהב פינקה את הסינים ממש ) וגרם לסינים לשלם לאמריקאים!
טראמפ ביטל את עסקת הגרעין שחתם חוסיין אובמה עם איראן (עסקת גרעין שאיימה להשמדת המדינה שלנו)
כשאובמה כהן ,אחוז האבטלה בארהב היה מהגבוהים בהיסטוריה (10%) !
כן, אמנם טראמפ אומר שטויות לפעמים,אבל אלו רק אמרות חולפות והוא בדרכ לא עושה עם זה משהו.
עדיף נשיא שטוב לנו לישראל וטוב לארהב (העובדות אומרות) ואומר פעם ב... שטויות
מאשר נשיא כמו חוסיין אובמה שיודע לדבר אבל היה הנשיא הגרוע בתולדות ארהב
טראמפ הבין יפה מאוד גם כמה הקורונה היא חרטה ומנהל את המשבר בצורה טובה.
טראמפ ביטל את ההסכמים של חוסיין אובמה עם הקומוניסטים הסינים (ארהב פינקה את הסינים ממש ) וגרם לסינים לשלם לאמריקאים!
טראמפ ביטל את עסקת הגרעין שחתם חוסיין אובמה עם איראן (עסקת גרעין שאיימה להשמדת המדינה שלנו)
כשאובמה כהן ,אחוז האבטלה בארהב היה מהגבוהים בהיסטוריה (10%) !
כן, אמנם טראמפ אומר שטויות לפעמים,אבל אלו רק אמרות חולפות והוא בדרכ לא עושה עם זה משהו.
עדיף נשיא שטוב לנו לישראל וטוב לארהב (העובדות אומרות) ואומר פעם ב... שטויות
מאשר נשיא כמו חוסיין אובמה שיודע לדבר אבל היה הנשיא הגרוע בתולדות ארהב
ביידן אמר כבר ב2006 שאין לו שום בעיה עם נישואים חד מיניים, ואפילו אמר "סוף סוף אנשים מתחילים להבין" (שזה נורמלי)
אני בספק שהוא עושה את זה בשביל שאיבת קולות.
באותו הזמן, אפשר להגיד את זה גם על טראמפ שאמר שאם הוא יבחר שוב ישראלים יוכלו להיכנס לארצות הברית בלי דרכון- שאיבת קולות.
הוא ממש לא מנהל את המשבר בצורה טובה, הוא לא לובש מסכה בעצמו ואמר לתושבים שלא צריך ללבוש מסכה.
הוא אפילו צחק על ביידן מאחר והוא לובש מסכה ושומר על עצמו.
הוא זלזל בקורונה כמה וכמה פעמים ובינתיים בארצות הברית יש כל כך הרבה מתים רק היום. (לא מצאתי של היום אבל בכללי -233k מתוך 1.2m אם אני לא טועה. שזה הרבה, מאוד.)
הוא אמר לתושבים לשתות אקונומיקה וזה בעצם יחסן אותם מהקורונה. לך תדע מי עשה את זה.
אני בספק שהוא עושה את זה בשביל שאיבת קולות.
באותו הזמן, אפשר להגיד את זה גם על טראמפ שאמר שאם הוא יבחר שוב ישראלים יוכלו להיכנס לארצות הברית בלי דרכון- שאיבת קולות.
הוא ממש לא מנהל את המשבר בצורה טובה, הוא לא לובש מסכה בעצמו ואמר לתושבים שלא צריך ללבוש מסכה.
הוא אפילו צחק על ביידן מאחר והוא לובש מסכה ושומר על עצמו.
הוא זלזל בקורונה כמה וכמה פעמים ובינתיים בארצות הברית יש כל כך הרבה מתים רק היום. (לא מצאתי של היום אבל בכללי -233k מתוך 1.2m אם אני לא טועה. שזה הרבה, מאוד.)
הוא אמר לתושבים לשתות אקונומיקה וזה בעצם יחסן אותם מהקורונה. לך תדע מי עשה את זה.
אנונימית
^ב2008 אמר "obama nor i support gay marriage"
זה בדיוק אומר שהוא מנהל את המשבר בתורה מדהימה (בתור איש רפואה) הקורונה זו ההונאה הכי גדולה בעולם ,והנגיף הזה כלכך אבל כלכך מעפן,הדבר היחיד שמפחיד הוא "הניפוח" של התקשורת על הנגיף,אחוזי תמותה כלכך נמוכים (בערך 1% מכלל החולים) והנגיף מסוכן רק לאוכלוסייה מאוד מאוד ספציפית.
וכן ,אין שום הוכחה מדעית ליעילות של מסיכה בשטח פתוח,אלא רק בשטח סגור וצפוף
וכן ,אין שום הוכחה מדעית ליעילות של מסיכה בשטח פתוח,אלא רק בשטח סגור וצפוף
ומה זה משנה אם טראמפ באופן אישי בעד או נגד נישואים חד מיניים?
בסופו של דבר כמעט בכל ארהב מותר נישואים חד מיניים...
כל עוד הוא לא מבטל את החוק הזה אז הכל טוב
בסופו של דבר כמעט בכל ארהב מותר נישואים חד מיניים...
כל עוד הוא לא מבטל את החוק הזה אז הכל טוב
אני לא מבינה מה הבעיה שלכם,אתם אומרים שאם ביידן יבחר אז הלך על המדינה שלנו ומאיפה לכם לדעת שהוא שונא יהודים?! יש לו קרובי משפחה יהודים וגם המזכירה שלו יהודיה והוא תומך בנו והוא גם הרבה יותר טוב מטראמפ שעשה דברים מזוויעים ומכחיש את הקורונה
קראת את מה שכתבתי למעלה על הדברים שהוא עשה לקהילה הגרה רק בארבע שנים האלו?
וכמובן שלא כתבתי הכל, יש עוד הרבה דברים שהוא עשה.
וכמובן שלא כתבתי הכל, יש עוד הרבה דברים שהוא עשה.
אנונימית
כתבת מלא שטויות,במדינה קפיטליסטית כמו ארהב,שבה בתי החולים לא שייכים למדינה,לכל בית חולים יש זכות בחירה עם או בלי קשר לטראמפ ,במי לטפל ואיך לטפל.
ברור שלא יטפלו בזכר שמגדיר את עצמו כנקבה כאילו הוא נקבה,אין מה לעשות,יש לו איברים שונים ואנטומיה שונה!
בסופו של דבר מותר ללהטב להתחתן,מותר לטראנסים לשנות מין,מותר ללהטב לאמץ...
אז חלאס עם הבולשיט
ברור שלא יטפלו בזכר שמגדיר את עצמו כנקבה כאילו הוא נקבה,אין מה לעשות,יש לו איברים שונים ואנטומיה שונה!
בסופו של דבר מותר ללהטב להתחתן,מותר לטראנסים לשנות מין,מותר ללהטב לאמץ...
אז חלאס עם הבולשיט
ולאנונימית עם ההרבה מספרים..
טראמפ לא עשה לנו שום דבר מזוויע,כנראה שאת לא יודעת כלום אם זה מה שאת כותבת.
והוא לא מכחיש את הקורונה הוא מתנהל איתה בדיוק כמו שצריך להתנהל איתה מדעית ,כי עובדתית הנגיף הזה מאוד עלוב ולא מסוכן
טראמפ לא עשה לנו שום דבר מזוויע,כנראה שאת לא יודעת כלום אם זה מה שאת כותבת.
והוא לא מכחיש את הקורונה הוא מתנהל איתה בדיוק כמו שצריך להתנהל איתה מדעית ,כי עובדתית הנגיף הזה מאוד עלוב ולא מסוכן
ושוב, כמו שאמרתי כבר למישהו, לא מטפלים בהם כמו המגדר שהיה להם פעם, הם יכולים לבחור אם לטפל בהם או להשאיר אותם בלי טיפול.
ללטהב מותר להתחתן, טראנסים כן יכולים לשנות מין אבל בכל זאת, מקומות אימוץ יכולים לסרב לזוגות הומוסקסאולים לאמץ וזה חוקי, אתה יכול גם לבדוק את זה.
ומקומות לינה להומלסים יכולים לאסור כניסה לקהילה הגאה.
ואגב ביידן לא אנטישמי, אמרת את זה בהתחלה.
הוא תומך בישראל וגם הנכדים שלו הולכים להיות יהודים.
ללטהב מותר להתחתן, טראנסים כן יכולים לשנות מין אבל בכל זאת, מקומות אימוץ יכולים לסרב לזוגות הומוסקסאולים לאמץ וזה חוקי, אתה יכול גם לבדוק את זה.
ומקומות לינה להומלסים יכולים לאסור כניסה לקהילה הגאה.
ואגב ביידן לא אנטישמי, אמרת את זה בהתחלה.
הוא תומך בישראל וגם הנכדים שלו הולכים להיות יהודים.
אנונימית
הם יכלו לעשות זאת גם בלי קשר לטראמפ,זה העיניין בקפיטליזם ושוק חופשי,לכל מקום יש את הנהלים שלו.
לא אמרתי אנטישמי אמרתי אנטי ציוני.
והוא בעד שתי מדינות לשני עמים,היה נגד תקיפת הכור הגרעיני באיראן, היה בעד הסכם הגרעין של אובמה עם איראן,והתנגד כמה פעמים לדברים הנוגעים בישראל באום
לא אמרתי אנטישמי אמרתי אנטי ציוני.
והוא בעד שתי מדינות לשני עמים,היה נגד תקיפת הכור הגרעיני באיראן, היה בעד הסכם הגרעין של אובמה עם איראן,והתנגד כמה פעמים לדברים הנוגעים בישראל באום
יש לו עבר פוליטי מה שלטראמפ לא באמת יש
נשמע דיי משכנע ngl
קישורים מצורפים:
אנונימית
לא חייב עבר פוליטי בשביל להיות פוליטקאי מצליח,כולם מתחילים מנקודה כלשהי,טראמפ פוליטקאי ענק והוא הוכיח את זה המון פעמים ב 4 השנים הללו
^^^זה דבר טוב של טראמפ אין עבר פוליטי, הוא כלכלן, הוא יודע לעשות כסף. בגלל זה אנשים בחורים בו.
הוא פשוט סוציאליסט,נוגד את עקרונות ארהב ,הסוציאלזים יביא כשלון כללי,הקולג חינם וכל הדברים על חשבון המדינה אלה דברים שאובמה ניסה לקדם ונכשל,והביא לאחוז אבטלה הכי גבוה בתולדות ארהב!
וזה לא משנה אם הוא פרו להטב וכו, כי טראמפ לא חוקק חוק אחד נגדם,להפך , טראמפ נתן להם את החופש לשנות מין כמו שהוא נתן את החופש לאנשים להחליט אם לטפל בהם או לא.
זה היופי בארהב השוק החופשי.
אני בטוח שמעטים אנשי הקהילה שהגיעו לבית חולים ובאמת לא קיבלו טיפול
וזה לא משנה אם הוא פרו להטב וכו, כי טראמפ לא חוקק חוק אחד נגדם,להפך , טראמפ נתן להם את החופש לשנות מין כמו שהוא נתן את החופש לאנשים להחליט אם לטפל בהם או לא.
זה היופי בארהב השוק החופשי.
אני בטוח שמעטים אנשי הקהילה שהגיעו לבית חולים ובאמת לא קיבלו טיפול
אתה אמרת שעם אנטי ציונות באה אנטישמיות, תקן אותי עם אני טועה?
ולא, הדברים האלו לא קרו לפני טראמפ וזה היה לא חוקי לעשות את זה.
ההפך אפילו קרה, בבתי חולים שאלו מה הלשון פניה של הבן אדם ודיברו אל המטופלים בכבוד.
ולא, הדברים האלו לא קרו לפני טראמפ וזה היה לא חוקי לעשות את זה.
ההפך אפילו קרה, בבתי חולים שאלו מה הלשון פניה של הבן אדם ודיברו אל המטופלים בכבוד.
אנונימית
הם קרו לפני טראמפ כי זה מודל העבודה של ארהב,את כותבת דברי סרק בלי שום ביסוס,את מבססת דעות על פאקינג טיקטוק חחח
אין מה לעשות ,רפואה בארהב היא מופרטת ,ועובדת בצורת שוק חופשי ולא שייכת למדינה
אין מה לעשות ,רפואה בארהב היא מופרטת ,ועובדת בצורת שוק חופשי ולא שייכת למדינה
אנטי ציונות דומה מאוד לאנטישמיות כן .
ולביידן במפלגה יש המון אנטישמים,הוא עצמו אולי לא אנטישמי אבל הוא לגמרי אנטי ציוני
ולביידן במפלגה יש המון אנטישמים,הוא עצמו אולי לא אנטישמי אבל הוא לגמרי אנטי ציוני
א.הרבה מצביעים לו כדי להתנגד לטראמפ.
ב.הוא פרו lgbt+,pro choise וכביכול אדם נאור ולא גזען.
*אולם*האנשים שהוא ישב איתם הם אנשים מהשמאל הרדיקלי בארצות הברית שלרוב מתנגדים לישראל,יותר מידי קיצונים בדעות שלהם וכן הם אלימים.ביידן כאדם אחלה אבל כנשיא* מטעם*המפלגה הדמוקרטית זה אסון.לא ניתן להכחיש את העבר,שהם תמכו בkkkהתחילת המפלגה,וכנראה ימשיכו להיות קיצונים בעתיד.
ב.הוא פרו lgbt+,pro choise וכביכול אדם נאור ולא גזען.
*אולם*האנשים שהוא ישב איתם הם אנשים מהשמאל הרדיקלי בארצות הברית שלרוב מתנגדים לישראל,יותר מידי קיצונים בדעות שלהם וכן הם אלימים.ביידן כאדם אחלה אבל כנשיא* מטעם*המפלגה הדמוקרטית זה אסון.לא ניתן להכחיש את העבר,שהם תמכו בkkkהתחילת המפלגה,וכנראה ימשיכו להיות קיצונים בעתיד.
sub to notataco!
כל מי שתומך בביידן מדבר דברי סרק
כשאובאמה עמד להכניס חוק לאמריקה שאסור להביא יותר מילד אחד למשפחה, כמו סין, טראמפ עצר את החוק הזה וביידן תמך בחוק הזה ונתן את הקול שלו.
לאסור על אנשים להוליד ילדים פשש ביידן זה בן אדם נאור נכון?
כשאובאמה עמד להכניס חוק לאמריקה שאסור להביא יותר מילד אחד למשפחה, כמו סין, טראמפ עצר את החוק הזה וביידן תמך בחוק הזה ונתן את הקול שלו.
לאסור על אנשים להוליד ילדים פשש ביידן זה בן אדם נאור נכון?
אנונימית
^^^אפשר להפסיק להגיד שביידן לא טוב לישראל תודהה. זה פשוט לא נכון. תקראו אפילו *קצת*.
ואנונימית אני אוהבת אותך. סוף סוף בן אדם הגיוני באתר הזה.
ביידן וקמלה (אהובתי) יועילו כל כך הרבה יותר לארצות הברית ולעולם, אתם יכולים לעשות מינוסים זה לא ישנה את זה.
אפילו *פנס* מובך מהנסיונות הכושלים של טראמפ לעצור את ספירת הקולות. אין כמעט אף אחד שם שלא מובך מהדבר הזה. ("זו החלטה אסטרטגית גרועה, זו החלטה פוליטית גרועה").
ואנונימית אני אוהבת אותך. סוף סוף בן אדם הגיוני באתר הזה.
ביידן וקמלה (אהובתי) יועילו כל כך הרבה יותר לארצות הברית ולעולם, אתם יכולים לעשות מינוסים זה לא ישנה את זה.
אפילו *פנס* מובך מהנסיונות הכושלים של טראמפ לעצור את ספירת הקולות. אין כמעט אף אחד שם שלא מובך מהדבר הזה. ("זו החלטה אסטרטגית גרועה, זו החלטה פוליטית גרועה").
ביידן פשוט נגד כל מה שטראמפ מייצג הבן אדם אולי גאון הביא את אחוז האבטלה הנמוך ביותר , ומה עוד לא הרבה דברים לא בקיאה בנושא אבל הרבה דברים שברבה ראשי ממשלה לא הצליחו
אבל הבן אדם פשוט גזען שובניסיט והומופוב ופשוט לא מתבייש בזה , הדעות שלו חשוכות
והאנגדה שלו שלנשים לא תהיה זכות להחליט על הגוף שלהן והיו מחויבות ללדת גם אם הן נאנסו
אז מן הסתם רק העובדהשכל אישה משכילה תהיה נגד שאדם מחפיץ אותה את כדי רמה שנמשך לבת שלו
ומן הסתם שכל השחורים , הלטהבים לא יצביעו אם אתה נגד הקיום שלהם זה אבסוראד אם אתה חושב לשנייה שאנשים כאלה יצביעו לך
אבל הבן אדם פשוט גזען שובניסיט והומופוב ופשוט לא מתבייש בזה , הדעות שלו חשוכות
והאנגדה שלו שלנשים לא תהיה זכות להחליט על הגוף שלהן והיו מחויבות ללדת גם אם הן נאנסו
אז מן הסתם רק העובדהשכל אישה משכילה תהיה נגד שאדם מחפיץ אותה את כדי רמה שנמשך לבת שלו
ומן הסתם שכל השחורים , הלטהבים לא יצביעו אם אתה נגד הקיום שלהם זה אבסוראד אם אתה חושב לשנייה שאנשים כאלה יצביעו לך
אנונימית
^^בדיוק בגלל זה קליבלנד כחולה, בגלל איך שדיבר אל ועל הנשים שם.
עלו אחוזי השחורים שמצביעים לטראמפ מ2016, ובנוסף 45% מהגייז בארה"ב מצביעים לטראמפ.
חח זה די מטומטם להצביע לאדם כשהוא גזען והומופוב כלפייך ובעצם מנסה לפגוע בזכויות שלך.
זה לא שהוא רק עם דעה הוא מיישם כל דבר נגדם .
איו תקווה לאנושות
זה לא שהוא רק עם דעה הוא מיישם כל דבר נגדם .
איו תקווה לאנושות
אנונימי
^!!!!
אנונימית
^טוב
קישורים מצורפים:
הוא לא טוב הוא משהו, פשוט טראמפ יותר גרוע והאפשרויות שלהם זה או גרוע או ממש גרוע
אז בחרו בגרוע
אז בחרו בגרוע
ביידן הכי פחות גרוע
חחח your crush רוב הקהילה השחורה בוחרת בטראמפ את טועכ והוא לא הומופוב ולא גזען תבדקי די להיות מושפעת מהתקשרות.
אנונימי
הרוב פשוט לא רוצים את טראמפ, איך שהוא התמודד עם הקורונה וכל העניין של הblm היה ממש גרוע
ובנוגע לישראל ביידן בעד ישראל אבל גם בעד הפלסטינאים ושוב תחקרו לפני שאתם אומרים דברים
אנונימי
ההתמודדות שלו עם הקורונה? צודקת
blm? אני שחור ואני אומר לך שהם תנועה מפגרת הם לא יעשו שינוי בהתנהגות הבברברית הזאת .
והכלכלה רק עולה ועולה מאז שטראמפ בשלטון אחרי שאובמה הרס הכל ויש להם דעות דומות מאוד לו ולאובמה (הנשיא הכי גרוע בהיסטוריה)
blm? אני שחור ואני אומר לך שהם תנועה מפגרת הם לא יעשו שינוי בהתנהגות הבברברית הזאת .
והכלכלה רק עולה ועולה מאז שטראמפ בשלטון אחרי שאובמה הרס הכל ויש להם דעות דומות מאוד לו ולאובמה (הנשיא הכי גרוע בהיסטוריה)
אנונימי
nice guy
אחוז הלבנים שמצביע לטראמפ הוא 65
אחוז הלטינים הוא 13
אחוז השחורים הוא 12
אחוז האסייתים הוא 3
ו6 אחוז אחר
אחוז הלבנים שמצביע לטראמפ הוא 65
אחוז הלטינים הוא 13
אחוז השחורים הוא 12
אחוז האסייתים הוא 3
ו6 אחוז אחר
לא את טועה תבדקי וזה אני מהאנונימי
העתק הדבק מתשובה פה שאהבתי מאוד ואני מסכים עם כל מילה
אהבתי את איך שהבנות פה מעליי בטח לקחו את המידע מהטיקטוק, מקסים ביותר.
בבקשה תביאו לי הוכחות ללמה הוא כזה וכזה וכזה..
ולשאלתך, אנשים ניסו לרמוס את טראמפ בכל דרך,
רק כדי שבסוף הם יוכיחו שהם צודקים.
אם עושים חיפוש, ומבינים את הפרטים יותר טוב,
מבינים ששונאים את טראמפ בגלל שהוא רפובליקני, זהו.
אהבתי את איך שהבנות פה מעליי בטח לקחו את המידע מהטיקטוק, מקסים ביותר.
בבקשה תביאו לי הוכחות ללמה הוא כזה וכזה וכזה..
ולשאלתך, אנשים ניסו לרמוס את טראמפ בכל דרך,
רק כדי שבסוף הם יוכיחו שהם צודקים.
אם עושים חיפוש, ומבינים את הפרטים יותר טוב,
מבינים ששונאים את טראמפ בגלל שהוא רפובליקני, זהו.
בדקתי זה היה בחדשות של ארצות הברית נראלך אני ממציאה^^
הדעה שלו היא שהוא לא טראמפ, ולא טראמפ עדיף מכן טראמפ.
כמו גנץ
כמו גנץ
שואל השאלה:
רגע ביידן ינסה להתמודד עם התחממות גלובלית ופיצוץ אוכלוסין ??
רגע ביידן ינסה להתמודד עם התחממות גלובלית ופיצוץ אוכלוסין ??
^מן הסתם שביידן יכיר (בניגוד לטראמפ smh) במשבר האקלים ויתרום לטיפולו, הוא כנראה יחזור גם להסכם פריז.
פיצוץ האוכלוסין הוא נושא שלם שמכיל המון דברים שונים, קשה לענות על השאלה שלך.
פיצוץ האוכלוסין הוא נושא שלם שמכיל המון דברים שונים, קשה לענות על השאלה שלך.
אנונימית
באותו הנושא: