53 תשובות
לשכוח מימנה, שלא תהרוג אותך
אנונימי
לך על זה love is love
לשכוח ממנה.
תנתק קשר.. גם ככה זה לא יצליח (סורי על הפסימיות אבל ככה זה..) זה יהרוס לה את החיים, יהרוס לך את החיים, ובסופו של דבר זה לא יהיה טוב לשניכם..
וגם אם כן יקרה משהו ביניכם בסוף, תחשוב על זה, מסכנים הילדים, יחיו בבלבלות כל החיים שלהם.
(עזוב את זה שזאת התבוללות לשמה כן?)
וגם אם כן יקרה משהו ביניכם בסוף, תחשוב על זה, מסכנים הילדים, יחיו בבלבלות כל החיים שלהם.
(עזוב את זה שזאת התבוללות לשמה כן?)
למה יש פה התלבטות בכלל? תנתק קשר.
אני לא הייתי נכנסת לזה יש מספיק סיפורים מזעזעים וזה לא קשור רק אליה המשפחות שם מאמינות בלהרוג,נקמות וכל השאר בקיצור הבנת אבל מה שאתה חושב תעשה
להבין שזה לא יעבוד.
לא בקטע רע, אבל כששתי אנשים באים מדתות שונות במיוחד אם הם מאמינים בדת שלהם, זה יגרום לויכוחים ופשוט לא יצליח.
היא תבוא בגישה של אללה הוא האלוקים
ואתה תבוא בגישה של השם הוא האלוקים
וכל אחד יבוא עם המנהגים שלו שסטורים אחד את השני וזה יגרום לכם לשנאה ועצבים ובקיצור זה התבוללות, יש מלא נשים יהודיות טובות יותר,
לך על יהודיות :)
לא בקטע רע, אבל כששתי אנשים באים מדתות שונות במיוחד אם הם מאמינים בדת שלהם, זה יגרום לויכוחים ופשוט לא יצליח.
היא תבוא בגישה של אללה הוא האלוקים
ואתה תבוא בגישה של השם הוא האלוקים
וכל אחד יבוא עם המנהגים שלו שסטורים אחד את השני וזה יגרום לכם לשנאה ועצבים ובקיצור זה התבוללות, יש מלא נשים יהודיות טובות יותר,
לך על יהודיות :)
תנתק קשר, אתה יודע שזה יהרוס לך את החיים אל תקשיב לאלה שאומרין אהבה מנצחת הכל זה שטויות
לשכוח ממנה כמה שיותר ממהר
תנתקו קשר
אנונימי
"טוב כל אלה ששמרו שבת עד כה משתלטים עכשיו על סטיפס..
אני אומרת, תברר מה קורה איתה, תציע לה לצאת וזה יכול להתפתח לדבר מדהים :)"
את מבינה שאת מייעצת לאדם דתי לעבור על איסור, נכון?
אני אומרת, תברר מה קורה איתה, תציע לה לצאת וזה יכול להתפתח לדבר מדהים :)"
את מבינה שאת מייעצת לאדם דתי לעבור על איסור, נכון?
^מה הקשר רוסי? יש גם רוסים יהודים וזה לא התבוללות
זה כן התבוללות. ויש גם ערבים יהודים
איך זה התבוללות? התבוללות זה כשמישהו יהודי מתחתן עם לא יהודי. להתחתן עם רוסי זה לא התבוללות.
ואין ערבים יהודים, אולי רק כאלה שהתגיירו
ואין ערבים יהודים, אולי רק כאלה שהתגיירו
נו? יש גם רוסים לא יהודים. ובטח שיש ערבים יהודים מה
אבל לא כולם...אני רוסי יהודי
ומה זה ערבי יהודי?את מתכוונת ספרדים?
ומה זה ערבי יהודי?את מתכוונת ספרדים?
מזתומרת? ערבי/ה שהתחתן/ה עם יהודי/ה
תשחרר ממנה שלא תתפוצץ עליך
אין לי מושג על מה את מדברת, וגם לך אין מושג...
בן אדם לא יהודי שתחתן עם יהודי הוא לא יהודי...צריך לעבור גיור בשביל להפוך ליהודי אם לא נולדת יהודי
בן אדם לא יהודי שתחתן עם יהודי הוא לא יהודי...צריך לעבור גיור בשביל להפוך ליהודי אם לא נולדת יהודי
לנתק קשר
"מה לנתק קשר איזה מגעילים. פשוט תתגבר על זה ותבין שזה לא יקרה. אם הייתי מנתקת קשר בגלל שהתאהבתי במישהו והוא ערבי/רוסי/כל ההתבוללויות האלה לא היו ליחברים"
הבחור בן אדם דתי,
נתחיל מכך שבאופן כללי, שאנשי דת נוטים לא להיות בקשר עם אישה עד החתונה, בין אם היא יהודיה, נוצרית, מוסלמית.
עכשיו,
היא מוסלמית - הם בקשר והוא מאוהב במוסלמית, אם הם ימשיכו להיות בקשר, הרגשות שלו רק יתגברו ויתגברו, זה משהו שיקשה עליו לכן עדיף לנתק קשר ולחסוך את זה. ואולי לחזור לקשר בעתיד.
הם לא יכולים להיות ביחד, נקודה.
אל תתחילו עם "אהבה תנצח הכל", חאלס - אנחנו לא בסרט תורכי, ואנחנו לא ילדות בנות 12, פה זו המציאות הדתית - ולפי המציאות הדתית, לפי היהדות אסור לנו להתבולל.
אם היה חילוני, לא איש דתי - שיעשה מה שבא לו, שיצא איתה, שיתאסלם - לא ממש מעניין אותי,
אבל אתם מעודדים בן אדם דתי ללכת נגד האמונות שלו, דרך החיים שלו וכו' - זה גרוע מאוד.
הבחור בן אדם דתי,
נתחיל מכך שבאופן כללי, שאנשי דת נוטים לא להיות בקשר עם אישה עד החתונה, בין אם היא יהודיה, נוצרית, מוסלמית.
עכשיו,
היא מוסלמית - הם בקשר והוא מאוהב במוסלמית, אם הם ימשיכו להיות בקשר, הרגשות שלו רק יתגברו ויתגברו, זה משהו שיקשה עליו לכן עדיף לנתק קשר ולחסוך את זה. ואולי לחזור לקשר בעתיד.
הם לא יכולים להיות ביחד, נקודה.
אל תתחילו עם "אהבה תנצח הכל", חאלס - אנחנו לא בסרט תורכי, ואנחנו לא ילדות בנות 12, פה זו המציאות הדתית - ולפי המציאות הדתית, לפי היהדות אסור לנו להתבולל.
אם היה חילוני, לא איש דתי - שיעשה מה שבא לו, שיצא איתה, שיתאסלם - לא ממש מעניין אותי,
אבל אתם מעודדים בן אדם דתי ללכת נגד האמונות שלו, דרך החיים שלו וכו' - זה גרוע מאוד.
אתה צריך לחשוב מה חשוב לך יולר, אהבה או דת.
תנתק קשר זה לא יעבוד
לדעתי? דת,צבע,מין,מגדר שטויות! אם אתה אוהב נמשך ומרגיש שזה בסדר לדעתך לך על זה!!
אחי,
לך לרב - הוא יסדר לך את הראש קצת, אל תקשיב לבנות 12 שחושבות שאהבה זה הכל בחיים.
לך לרב - הוא יסדר לך את הראש קצת, אל תקשיב לבנות 12 שחושבות שאהבה זה הכל בחיים.
דוד המלך, אני מאמינה בה' מאוד אבל אם הוא אוהב אותה באמת באמת למה לא לנסות לפחות?
לנתק קשר מסכנים הילדים כל החברים ידחו אותם בכל חברה.... לא כדאי בכלל וזה גם התבוללות ובגלל זה מגיע צרות לעולם ולחשוב על עצמיך שיהיה לך ילדים מוסלמים
"דוד המלך, אני מאמינה בה' מאוד אבל אם הוא אוהב אותה באמת באמת למה לא לנסות לפחות?"
אסור, מה לא מובן פה?
הוא בן אדם דתי, אסור לו.
אם הוא חושב שאהבה תנצח הכל ושזה יותר חשוב מדת, שייהנה לו.
אסור, מה לא מובן פה?
הוא בן אדם דתי, אסור לו.
אם הוא חושב שאהבה תנצח הכל ושזה יותר חשוב מדת, שייהנה לו.
אני מוסלמית וזה ממש פוגע מה שאתם רושמים אני אף פעם לא האמנתי בלהרוג והשיט שאתם אומרים הדת שלי לא ככה ולא תהיה ככה לעולם.
לנתק קשר
אתה כנראה לא מכיר את הסיפורים שמוסלמיות הולכות עם יהודי כל המשפחה שלה הולכים אל היהודי ומרביצים לו.
המוסלמים מאוד שמרניים לגבי הבנות שלהם והאחיות שלהם.
גם למשפחה לא אכפת הם מרביצים מכות רצח למלא מוסלמיות שהחליטו להפוך מגברים לנשים גם אם הם אחים וההורים של אותו אחד שהחליט להיות אישה.
אבל אם זה גבר הולך עם יהודיה זה בסדר.
אל תסבך את עצמך ואת המשפחה שלך בזה.
תנתק קשר וזהו זה
לא צריך להיות דפוק בשביל להבין שזה לא יילך ויעבוד
אתה כנראה לא מכיר את הסיפורים שמוסלמיות הולכות עם יהודי כל המשפחה שלה הולכים אל היהודי ומרביצים לו.
המוסלמים מאוד שמרניים לגבי הבנות שלהם והאחיות שלהם.
גם למשפחה לא אכפת הם מרביצים מכות רצח למלא מוסלמיות שהחליטו להפוך מגברים לנשים גם אם הם אחים וההורים של אותו אחד שהחליט להיות אישה.
אבל אם זה גבר הולך עם יהודיה זה בסדר.
אל תסבך את עצמך ואת המשפחה שלך בזה.
תנתק קשר וזהו זה
לא צריך להיות דפוק בשביל להבין שזה לא יילך ויעבוד
"אני מוסלמית וזה ממש פוגע מה שאתם רושמים אני אף פעם לא האמנתי בלהרוג והשיט שאתם אומרים הדת שלי לא ככה ולא תהיה ככה לעולם."
אל תקשיבי להם,
הם אנשים חשוכים שנצמדים לסטיגמות.
אתם מדהימים וחלק מהחברים שלי מוסלמים וגם נוצרים. זה שיש איסור להתבולל לא אומר שאי אפשר להתיידד, פשוט הוא במצב של התאהבות עם מישהי שאסור לו להיות איתה - בגלל זה צריך לתפוס מרחק.
אל תקשיבי להם,
הם אנשים חשוכים שנצמדים לסטיגמות.
אתם מדהימים וחלק מהחברים שלי מוסלמים וגם נוצרים. זה שיש איסור להתבולל לא אומר שאי אפשר להתיידד, פשוט הוא במצב של התאהבות עם מישהי שאסור לו להיות איתה - בגלל זה צריך לתפוס מרחק.
כלום כי היא בן אדם כמוך אין צורך להילחץ ובטח לא להקשיב לאנשים פה
1984 אתה צודק ויש כמה דברים שאני לא מסכימה איתך
המוסלמים הם מאוד חשוכים ושמרניים לגבי הבנות שלהם והאחיות שלהם
לכן צריך לשמור מרחק
הוא יכול להמשיך להיות ידיד וחבר טוב לא מעבר
אני ממליצה לך תראה כתבות על הזוגות המעורבים (מוסלמים ויהודים)
המוסלמים הם מאוד חשוכים ושמרניים לגבי הבנות שלהם והאחיות שלהם
לכן צריך לשמור מרחק
הוא יכול להמשיך להיות ידיד וחבר טוב לא מעבר
אני ממליצה לך תראה כתבות על הזוגות המעורבים (מוסלמים ויהודים)
לאנונימית המפורסמת, השם ואללה זה אותו האל ... שתי הדתות מאמינות באותו האל אבל לכל אחת דרך אחרת לפרש את האמונה שלהם ומצוות שונות
תנתק את הקשר.. אתה מסורתי דתי והיא גם דתית זה לא יעבוד וזה איסור אפילו ביהדות, הילדים שלך לא יהיו יהודים שתדע..
אנונימית
תברח
ברור שלך על זה , אהבה זאת אהבה , אתה לא בוחר במי להתאהב .
בהצלחה!
בהצלחה!
אנונימית
לשכוח ממנה. אלא היית אמור בכלל להתיל איתה את הקשר, כי היית אמור לדעת שהיא לא מתאימה לך בכלל. לא בקטע רע, אבל יהודים וגויים זה לא הולך ביחד בקטע זוגי. מדובר באיסור תורה חמור....
אנונימי
"ברור שלך על זה , אהבה זאת אהבה , אתה לא בוחר במי להתאהב .
בהצלחה"
נמאס כבר לראות את התגובה הזאת,
אני לא בוחר להיות חרמן - זה אומר שמותר לי לאונן?
הוא בן אדם דתי - תפסיקו לנסות לשדל אותו לעבור על איסור.
בהצלחה"
נמאס כבר לראות את התגובה הזאת,
אני לא בוחר להיות חרמן - זה אומר שמותר לי לאונן?
הוא בן אדם דתי - תפסיקו לנסות לשדל אותו לעבור על איסור.
אני מבינה שאתה כרגע במלחמה פנימית עם עצמך.
מצד אחד מרגיש אוהב אותה ומתוסכל ולא יודע מה לעשות ?
מצד אחד מרגיש אוהב אותה ומתוסכל ולא יודע מה לעשות ?
אחי אם אתה רוצה שיחה ככה רצינית לגבי זה בפרטי
זה לא פשוט.
גם בגלל שהמשפחה שלה תסכן אותך ואת המשפחה שלך תשקול טוב טוב מה אתה עושה.
וגם אם היא אוהבת אותך והיא תתגייר צריך מאוד להיזהר מהמשפחה שלה
גם בגלל שהמשפחה שלה תסכן אותך ואת המשפחה שלך תשקול טוב טוב מה אתה עושה.
וגם אם היא אוהבת אותך והיא תתגייר צריך מאוד להיזהר מהמשפחה שלה
תודה רבה לכול האנשים הנחמדים שמבינים ברגש של אחרים ואומרים להם מה השאלה בכלל עזוב אותה. אחי אני מצטער שאתה במצב כזה לא נעים שאתה מתמודד מול אהבה ואורח חיים זה באמת דבר ממש לא פשוט לדעתי אתה חי במציאות ולכן צריך לשקול את חייך כי זו בחירה באמת ממש משמעותית האם ללכת על זה ולהתמודד עם ההשלכות של החברה וההורים או לעזוב את זה ויום אחד תכיר בחורה יהודייה שיהיה לך טוב איתה (אתה יכול להבין לאן אני חותר (: אבל תחשוב ברצינות אחי ושיהיה בהצלחה רק תדאג שלא משנה מה תבחר שתהיה סגור על ההחלטה שלך כי העיקר שתהיה מאושר אחי.
תחתוך לפני שיחתכו אותך (בעולם הבא)
המתבולל עם גויה דינו שריפה על ידי שהנאשם כורת עצים נכנס לתוכם ומלאכי החבלה שורפים אותו
המתבולל עם גויה דינו שריפה על ידי שהנאשם כורת עצים נכנס לתוכם ומלאכי החבלה שורפים אותו
לא בקטע רע אבל גם ככה זה יצליח בניכם אבל עם אתה מרגיש שזה זה תלך על זה
לפי היהדות זה הרבה יותר מסובך בגלל שהילדים שלכם יצאו גויים (האמא קובעת) לכן לדעתי כדאי לעצור את זה בזמן, וגם תחשוב על המשפחה שלה והדודים שלה.. לא בטוח שיקבלו אותך כמו בבית יהודי.. ואיזה חינוך תתן לילד שלך? ערבי או יהודי.. שיאמין בכללים שלהם או שלך.. אני יכולה לומר לך שההרגשה שלך כלפיה היא גדלה גם מכיוון שהיא נחשב "לפרי אסור" ומה שאסור אנחנו תמיד נרצה יותר למתוח את הגבולות שלנו.
מצטערת לבאס.. אבל כדי לך לנתק את הקשר ממנה כי זה נורא בעייתי.. ואני לא חושבת שהמשפחה שלך תתן לך התחשב בזה שאתה דתי, אני לא דתייה ולא היו נותנים לי.. וזה נורא מסובך.. לפעמים למרות שאתה מאד אוהב אותה זה לא אפשרי..
אנונימית
להחליט אם הדת או האהבה חשובה לך יותר, זה תלוי בך
לאדעת אין לי אפילו תשובה מצטערת
תחפש מישהי אחרת מה עוד אפשר לעשות אם אתה לא רוצה לצאת עם מוסלמית
אתה יודע שהמשפחה שלה יכולה להרוג אותך ואז אותה , יש לי חברים ערבים וכבוד המשפחה חשוב להם! ותיהיה מוכן שהמשפחה שלך תנתק איתך קשר... לשכוח אותה!!
מה הלב שלו, הילד בן 16 הוא עוד לא התחיל את החיים שלו..
ובוא אני אגיד לך תכלס, אחד אם הוא הולך "עם הלב שלו" הוא הולך נגד האמונה והדת שלו כי בתכלס זה אסור כמו לשכב עם אחותך ואותו דבר היא המשפחה שלה יכולה גם להרוג אותו אם היא בא ממשפחה שמאמינה בנצרות גם ואתה יודע כמה מקרים יש שיהודייה יצאה עם ערבי ואז הרגו אותה המשפחה שלו וכנל הפול גם יהודי עם ערבייה שהמשפחה שלה הרגו אותו וזה יותר נפוץ.. אז בוא בשביל ילד בן 16 לא הייתי אומרת לו ללכת לפי הלב שלו הוא עוד לא התחיל את החיים שלו הוא רק בהתחלה שלו, ובתכלס אתה לא יודע מה זה אהבה עד שאתה מתבגר וכל שנה מחדש אתה מגלה משהו חדש, אז אל תנסו לצאת יפי נפש ולהגיד לך עם הלב שלך כי במקרים כאלה לא הולכים עם הלב חושבים בהיגיון!
ואם אתה מוכן לקחת את הסיכון על החיים שלך מבחינה שלא יהרגו אותך ואם אתה מוכן ללכת נגד הדת שלך ונגד האמונה שלך לך על זה..
כל מה שיש לי להגיד לך שברגע זה תסובב את הבורג שלך ותבין שאתה לא חושב בהגיון ואתה בן 16 וזה הידלקות אז תעצור את זה כאן ועכשיו כי זה לא יוביל לשום מקום וזאת לא תהיה האהבה האחרונה שלך את בן 16 כל החיים עוד לפנייך
וזה שאנחנו בשנת 2020 זה לא אומר שזה לא קיים רק לפני כמה זמן היה רצח בגזרה הערבית 2020 כנראה לא משנה להם ולא מכלילה פשוט מזהירה כי היה מקרנ נפוץ מאוד לפני שנתיים או שלוש שרצחו אישה שיצאה עם הערבי ופשוט זרקו את הגופנ שלה בשייח אחרי שהשחיטו אותה, אז בוא אל תגיד 2020 זה לא מזיז לכל אחד ולא משנה משהו לכל אחד אולי לך
ובוא אני אגיד לך תכלס, אחד אם הוא הולך "עם הלב שלו" הוא הולך נגד האמונה והדת שלו כי בתכלס זה אסור כמו לשכב עם אחותך ואותו דבר היא המשפחה שלה יכולה גם להרוג אותו אם היא בא ממשפחה שמאמינה בנצרות גם ואתה יודע כמה מקרים יש שיהודייה יצאה עם ערבי ואז הרגו אותה המשפחה שלו וכנל הפול גם יהודי עם ערבייה שהמשפחה שלה הרגו אותו וזה יותר נפוץ.. אז בוא בשביל ילד בן 16 לא הייתי אומרת לו ללכת לפי הלב שלו הוא עוד לא התחיל את החיים שלו הוא רק בהתחלה שלו, ובתכלס אתה לא יודע מה זה אהבה עד שאתה מתבגר וכל שנה מחדש אתה מגלה משהו חדש, אז אל תנסו לצאת יפי נפש ולהגיד לך עם הלב שלך כי במקרים כאלה לא הולכים עם הלב חושבים בהיגיון!
ואם אתה מוכן לקחת את הסיכון על החיים שלך מבחינה שלא יהרגו אותך ואם אתה מוכן ללכת נגד הדת שלך ונגד האמונה שלך לך על זה..
כל מה שיש לי להגיד לך שברגע זה תסובב את הבורג שלך ותבין שאתה לא חושב בהגיון ואתה בן 16 וזה הידלקות אז תעצור את זה כאן ועכשיו כי זה לא יוביל לשום מקום וזאת לא תהיה האהבה האחרונה שלך את בן 16 כל החיים עוד לפנייך
וזה שאנחנו בשנת 2020 זה לא אומר שזה לא קיים רק לפני כמה זמן היה רצח בגזרה הערבית 2020 כנראה לא משנה להם ולא מכלילה פשוט מזהירה כי היה מקרנ נפוץ מאוד לפני שנתיים או שלוש שרצחו אישה שיצאה עם הערבי ופשוט זרקו את הגופנ שלה בשייח אחרי שהשחיטו אותה, אז בוא אל תגיד 2020 זה לא מזיז לכל אחד ולא משנה משהו לכל אחד אולי לך
אני הוא זורו, הקטע הוא שהתורה אמרה "וְלֹא תָתוּרוּ אַחֲרֵי לְבַבְכֶם" (במדבר טו, לט), בדיוק ההפך ממך, שאומר שכן ללכת אחרי הלב. אז למי מריך להקשיב: לך או לתורה?
אנונימי
באותו הנושא: