6 תשובות
תלחם.
לוותר..
אם כמה שזה כואב, קשה לי להאמין שהזוגיות שלכם תצליח מבלי לפרק משפחות.
אם כמה שזה כואב, קשה לי להאמין שהזוגיות שלכם תצליח מבלי לפרק משפחות.
תבין את ההשלכות של הזוגיות הזאת - מבחינתה ומבחינת ההורים שלה - זה אומר שיהיה צורך לנתק קשר עם ההורים שלה. האם זה בהכרח ההתחלה שהיית רוצה שתיהיה לילדים שלך בעתיד עם רק סבא וסבתא מצד אחד כשהם בסופו של דבר ידעו שבצד השני יש סבא וסבתא אבל פשוט יש נתק?
ובנוסף גם עניין הדת והמסורת - ואך זה מסתדר. זה גם חשוב, האם חשבת על אך זה יתנהל ?
ובנוסף גם עניין הדת והמסורת - ואך זה מסתדר. זה גם חשוב, האם חשבת על אך זה יתנהל ?
שואל השאלה:
זה לא כל כך מעניין אותי מי שלא בוחר להיות בקשר בגלל האהבה שלי אז גם לא צריך שיהיה בחיים של הילדים שלי..עדיף סבא וסבתא מצד אחד שאוהבים מאשר לחיות בידיעה שפספסתי את אהבת חיי
זה לא כל כך מעניין אותי מי שלא בוחר להיות בקשר בגלל האהבה שלי אז גם לא צריך שיהיה בחיים של הילדים שלי..עדיף סבא וסבתא מצד אחד שאוהבים מאשר לחיות בידיעה שפספסתי את אהבת חיי
אנונימי
אחי אבל אין כזה דבר באמת "אהבת חייך" .
אנשים מתאהבים ומפסיקים להתאהב כמה פעמים במהלך החיים שלהם.
אנשים מתאהבים ומפסיקים להתאהב כמה פעמים במהלך החיים שלהם.
תברח