2 תשובות
אני גם ככה!!
לגמריי...
זה בסדר השלמתי עם זה
אל תרגישי רע כמו שזאת מעליי רשמה^
לכל אחד יש את הדבר שגורם לו אמפתיה
אנונימית
זה פסדר.
לכל אחד יש את נקודת האמפתיה שלו.
את לא צריכה להרגיש לא בנוח עם זה...
זה תלוי לגמריי.
יש אנשים רגישים ויש פחות