4 תשובות
השיטה הכי טובה זה פשוט להירגע ולא כל הזמן לחשוב על להקיא
תשבי במיטה כמה דק ואת תראי שזה יבוא לבד ההרגשה שהקיא ממש עולה ואז רוצי לשירותים
ככה זה תמיד עובד
שואל השאלה:
אני חייבת להקיא,הקיא פשוט עומד לי ויש חום כזה בחזה וזה כמה ימים אני חייבת להקיא
שואל השאלה:
האמת שנתנו לי בבית חולים אבל זה לא ממש עזר לי,חוץ מיזה שאני יודעת למי שיש מגרנות להיא זה עוזר
תקחי כדור נגד בחילות,כאבי בטן,אולי זה ירגיע לך את הבחילות
באותו הנושא: