2 תשובות
את צריכה לדבר אם מישהו מבוגר לגבי זה,
אולי ליועצת או פסיכולוג (לא בקטע רע, כן?)
מישהו מבוגר שאת מכירה וסומכת עליו,
גם אני הייתי ככה בגיל שלך לול, פשוט תנסי לעבוד על זה, להקים לעצמך מטרות. תגידי לעצמך, במסיבה היום אני אדבר עם לפחות עשרה אנשים. וכו'