התחברות
הרשמה
bio
היוש רציתי לשאול איך אתם עושים בביו בסטיפס שהכתב שלכם ככה קטן אני מנסה ולא מצליח אשמח לעזרה
לוטי של סטיפס
:
22 ביוני 2026, 02:35
10
איך יש אנשים שהם פיזית מהארץ ועם דגל פלסטין בביו???
אנונימית
:
7 ביוני 2026, 13:56
5
יש לכם משפטים יפים לשים בביו באינסטגרם?
אנונימית
:
4 ביוני 2026, 00:14
9
למה אנשים כותבים פה כל כך הרבה דברים על עצמם בביו?
אנונימית
:
2 ביוני 2026, 13:33
5
זה מביך לשים בביו באינסטגרם אחד את השני?בזוגיות
אנונימית
:
29 במאי 2026, 11:42
9
לכתוב 18 y/o בביו באינסטגרם זה מוזר?
אנונימית
:
28 במאי 2026, 20:47
11
יש לכם רעיונות למשהו מצחיק וניש לשים בביו של הספאם שלי באינסטגרם
שובלי חיימשלי תעלי מאמא
:
28 במאי 2026, 14:54
0
יש למישהו רעיון מגניב למה לכתוב בביו? (באינסטגרם)
אנונימית
:
23 במאי 2026, 04:32
3
מה אתם חושבים על אנשים (בני נוער) ששמים את הבן זוג/ בת זוג שלהם בביו שלהם באינסטגרם?
אנונימית
:
19 במאי 2026, 15:14
8
אם אני שם מוזיקה בביו באינסטגרם זה מופיע לאחרים?
אנונימי
:
18 במאי 2026, 00:45
6
מה זה שאנשים כותבים בביו 222 או 555
אנונימית
:
16 במאי 2026, 22:19
23
משפטים טובים לשים בביו באינסטגרם?
אנונימית
:
15 במאי 2026, 22:24
3
רעיונות לדברים לכתוב בביו באינסטגרם?
אנונימית
:
15 במאי 2026, 19:19
7
תסתכלו בביו שלי
karl marx
:
14 במאי 2026, 22:41
4
למה כשאני שמה שיר בביו באינסטגרם אחרים לא רואים את זה?
אנונימית
:
14 במאי 2026, 16:14
7
מה לכתוב בביו באינסטגרם?
אנונימי/ת
:
10 במאי 2026, 02:32
4
תגידו לדעתכם ישראלים ששמים את העדות שלהם בביו זה מוזר? נגיד דגל מרוקו ספרד רוסיה בולגריה וכו כל זה
אנונימית
:
3 במאי 2026, 13:13
10
למה בנים באינסטגרם ובטיקטוק שואלים אותי בת כמה אני בפרטי אבל כתוב לי בביו?
אנונימית
:
2 במאי 2026, 01:18
7
האם זה טאף לשים rare aesthetic בביו אינסטגרם?
Lanadelraylover
:
2 במאי 2026, 00:36
8
מה אני יכולה לכתוב בביו באינסטגרם
מלכתםוטא
:
25 באפריל 2026, 16:20
6
זה מוזר לכתוב בביו באינסטגרפ sunkissed?
מלכתםוטא
:
25 באפריל 2026, 14:30
5
רשום לה she/her בפרופיל
אנונימית
:
24 באפריל 2026, 23:12
14
פתחתי עמוד ספאם עם חברה מה לכתוב בביו?
אנונימימהנשמע
:
21 באפריל 2026, 13:08
3
לשים את הגובה שלי בביו באפליקציות הכרות או שזה דושי?
אנונימי
:
20 באפריל 2026, 19:45
4
מה לכתוב בביו בווצאפ???
Dani._1
:
18 באפריל 2026, 08:20
4
למה אנשים כותבים "נפגע סטיפס" בביו? (למה הם כותבים את זה ולא מסתירים?)
Stellar
:
11 באפריל 2026, 19:32
3
למה כל בת פה עם ה"יש לך פה חצוף קרקל" בביו הזה
אנונימי
:
9 באפריל 2026, 18:05
6
קישור לווסקו בביו זה מוזר?
אנונימית
:
9 באפריל 2026, 00:44
3
מה הביו שלכם בווצאפ?
דפיברילטור
:
6 באפריל 2026, 19:32
17
זה מביך לכתוב את את הגיל שלי בביו באינסטגרם?
אנונימית
:
4 באפריל 2026, 02:42
5
1
2
3
4
5
6
7
8
עמוד
1
מתוך
8
עמודים