התחברות
הרשמה
כל השאלות החדשות
וואי זה מבאס רצח, זה הולך להשתנות?
אנונימי
לפני:
35 שניות
1
1.56 זה נמוך בארץ לבנות?
אנונימית
לפני:
1 דקות
2
תאוריה רגילה היא כמו התאוריה שעשו בבית ספר בכיתה י? חוץ מזה שיש עד ארבע טעויות וזמן יש עוד משהו שונה?
Nooonee
לפני:
1 דקות
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
עמוד
1
מתוך
18
עמודים