16 תשובות
אני יותר אוהבת קיץ, כי יש יותר שעות אור
חורף
קיץ
ככה לא מחשיך מוקדם
שואל השאלה:
התכוונתי לא לפי מה שאתם אוהבים, לפי מה שעדיף.
אנונימית
אין שעון שעדיף, כל אחד לפי הצרכים שלו.
אצלי זה קיץ
מה זה יותר טוב? אין יותר טוב שניהם טובים זה פשוט מה שאנחנו יוץר אוהבים מה את רוצה שיענו
חורף
אנונימית
^^^אין דבר כזה שעון שעדיף יותר, זה לפי העדפה אישית
שעון קיץ. היום יותר ארוך ומספיקים יותר דברים לעשות
חורף הערב יותר ארוך
ישנים יותר
שעון חורף, הכי כיף שיש יותר לילה.
חורף יותר זמן לדבר עם החברה בלילה
אנונימי
בכללי הייתי אומרת קיץ בגלל האור אבל בחורף יש שעה+ לישון אז, חורף
ברור שחורףף
חורף
חורף ורק חורף יותר כיף להתכרבל במיטה
קיץ, בחורף הזמן זז לי לאט מידיי.