3 תשובות
כי יש בגרות אחי
וזו העבודה שלהם והם מקבלים על זה כסף
וכי יש הרבה אנשים שממש חשוב להם שתהיה מסגרת, גם אם הם לא מודעים לזה
אה וגם כי זה לא הם קובעים כאילו זה משרד החינוך
שואל השאלה:
אבל יהיה לנו כיף
אנונימי
כי הקורונה לא תסיים ככ מהר, ואם לא נלמד יהיה לנו חסר ככ הרבה חומר ולא נצליח להתקדם בשיט בחומר