2 תשובות
צריך שיהיה לך רול בשרת שהוא גבוה מספיק או להיות אדמין וליצור פשוט חדר שבו רק האדמינים יכולים לכתוב (אם אני לא טועה זה ככה)
אם את/ה לא מסתדר/ת תכתוב/תכתבי פה
באותו הנושא: