מוזר לשלוח כזאתי הודעה לאקס שסיימנו בטוב וסיבת הפרידה כי הוא לא הצליח לפתח רגשות?
שומע אני יודעת שזה הקטע של פרידה שלא מדברים בבת אחת, אבל מרגיש לי מוזר שאנחנו בבת אחת לא מדברים אתה חושב שאנחנו יכולים לשמור על קשר כלשהו של חברים טובים ולא נתק מוחלט מוזר כזה?