90 תשובות
שנים היא משקרת על זה שזה טבעי, שוב אף אחד לא אומר לה מה לעשות שתעשה מה שבא לה, היא משמשת דוגמא רעה לילדים שהיא אומרת שהשפתיים שלה טבעיות ומביאה סטנדרטים כאלה לילדות קטנות
שתעשה מה שהיא רוצה ושאנשים יפסיקו לדחוף תאף שלהם למקומות שהם לא צריכים
כלום שתעשה מה שבאלה
מה פתאום לאנשים אכפת
זה לא קשור שתעשה מה שהיא רוצה אף
אחד לא אומר לה מה לעשות זה שהיא משקרת שהיא עושה את זה עם מייקאפ
שזה עניין שלה בלבד ואין לאף אחד זכות לבוא ולהעיר לה על זה
שתעשה מה שבא לה למה שנכנס לה לדברים גם אם היא שיקרה
כולה עשתה שפתיים מה כבר קרה
היא שקרנית, אבל לא ענייני לא עניינך לא עניין של אף אחד
אממ כולנו ידענו את זה כבר
שלאף אחד לא אכפת
שואל השאלה:
לאף אחד לא אכפת ובכל זאת השאלה הזאת קיבלה יותר תשובות ונעצים משאלות שנחשבות מעניינות בעיינכם :)
אנונימית
סתם הגזימו כולה שפתיים
למי אכפת?
אני חושבת שזה כולה שפתיים ולא מבינה את הקטע להסתיר
לעומת זאת אני לא שופטת (מנסה)
זה היה ידוע מראש אבל אני לא עצבנית על זה שהיא שיקרה שהן שלה והיא מגדילה אותן עם איפור, אבל כן היא מוכרת לילדות מוצרים שלה והיא עשתה על זה קריירה כמו קיילי ג'נר
את בשאלות החמות
ולפני מה שהבנתי היא עשתה את ההגדלת שפתיים שנתיים אחרי הסרטון הזה
אבל כן היא פשוט הייתה צריכה להגיד את האמת
אנונימי
זה לא ככ בעייתי באופן כללי
***אבל***
יש לה חברת שפתונים שמתבססת על זה שזה מגדיל ונתן השליה וזה לא
אז השקר קידם את המכירות שלה
והיא עבדה עלינו אבל אם לא הייתה לה את החברה שלה זה היה בסדר אם היא הייתה שומרת את זה לעצמה
זה לא בסדר כי לוקחים ממנה דדוגמה וקונים את המוצרים שלה
הם ענקיות ברור שזה לא טבעי
עריכה : טנקס על הלייקים
אין לי חיים
מסכים איתך
בעיקרון זה עיניינה והחלטה שלה, אבל לשקר על זה ככשואלים אותה וזה זה כבר לא מגניב. (ואם להיות כנה נראה לי שכולנו ראינו את זה מגיע)
אבל גילו שהיא עשתה רק לפני הצבא, לא יותר מוקדם. לא? זה סרטון מלפני 3 שנים הרי אז פה לא אמור להיות לה
אנונימית
הבעיה היא לא זה שהיא פשוט אמרה שהיא לא והיא כאילו שיקרה כולנו ידענו את זה כבר הבעיה היא שהיא מכרה מוצר שבעצם אולי הוא לא עובד והצרכן שקונה את המוצר צריך לדעת את זה
שהיא סתומה כי כולם ידעו שהיא עשתה
אבל היא עדיין התעקשה לומר שהיא לא עשתה
ל מ י א כ פ ת

חצי עולם עושה בוטוקס או חומצה או וואטאבר בשפתיים זה לא משהו מיוחד

זה שהיא שיקרה זה משהו אחר והיא לא הייתה צריכה לשקר לכולם שזה טבעי כי אנשים עוד יכולים לחשוב שככה צריכות להיראות שפתיים בטבעי


אבל שוב, לא אכפת לי. שתעשה מה שבא לה היא לא מעניינת אותי בשיט
מפתיע זה לא.
אנונימי
עוד לא כל-כך הבנתי מי זאת אבל אתם רציניים שאתם עושים מזה סיפור כולה שפתיים נו באמת
למרות שזה היה די ברור זה בחירה שלה נטו ושתעשה מה שבזין שלה
אף אחד לא באמת האמין לה..
תאמת שכולם שמו לב ממהתחלה שהן לא טבעיות אבל בכללי לא כל כך אכפת לי
מה אכפת לכם שתעשה מה שבא לה זה לא שאתם טהורים ואתם לא משקרים
אני לא מבינה מה הקטע להסתיר זה כולה שפתיים אבל לא באמת אכפת לי
אנשים לקחו אתזה ללב כאילו מי ישמע
נכון זה לא בסדר שהיא שיקרה אבל העולם של אף אחד לא חרב בגלל שהשקר הזה נחשף
קצת פורפורציות
לדעתי עשו אתזה מוקצן רק בגלל כל המצב הזה שכולם משועממים מתעסקים בקטנות יותר מדיי
בכללי היא בן אדם מאוד טוב ואני לא אומרת אתזה על כל אחד
שכל אחד יתעסק בחיים שלו יהיה יותר טוב לכולם
אני היחיד שלא שמעתי עלייה בחיים שלי?
4AM
אלין כהן ילדה קטנה ושקרנית.
הלוואי שכולם היו יודעים את האמת
זה לא רק השפתיים שהיא שיקרה לגביהם, יש הרבה יותר מזה
נתחיל מהאלכוג'ל - היא אמרה שיש בו 70 אחוז אלכוהול למרות שיש רק 25 אחוז..
פעם הייתי בקבוצה איתה כשהייתי קטנה, קראו לקבוצה צבא אליניות וזה היה קבוצה של עמודי מעריצים שלה והיא גם בקבוצה
היה חוק כזה שצריך להגיב לה על כל תמונה 1000 תגובות ואסור לדבר בקבוצה עד שאנחנו מסיימות
ואלין הייתה ממש מגעילה והיא גם יצאה מהקבוצה בגלל שלא הספקנו להגיב לה והיא ממש דיברה אלינו מגעיל כאילו אנחנו שפחות שלה
יום אחד גילו את זה והעלו את זה לאיזשהן עמוד דעות עם הוכחות והכל, והיא הכחישה ואנרה שזה פוטשופ וזה בחיים לא קרה
וזה כן קרה, אני הייתי שם כשזה קרה
בקיצור.. ילדה שקרנית
אנונימית
^חח לא
אנונימי
^ מה לא?
אנונימית
לא יפה שהיא שיקרה בשביל לקדם את המותג שלה.
חחח לא התכוונתי לזה שכתב אני היחיד שאף פעם לא שמע עלייה ואז זה הראה לי שכתבת תגובה ואני לא יכול להערוך בגלל שאני מתחת ל50 אמינות.
אנונימי
אני חושבת שלגמרי יש לכל בן אדם את הזכות לעשות את משבאלו אבל נראלי העוקבים שלה לקחו את זה קשה כי היא די הראתה שהיא אמיתית וכנה איתם ואז פתאום לגלות שהיא שיקרה...
אבל לא מגיעה לאף בן אדם את כל הרוע הזה.
^^ אין לי, זה היה ב2018 אבל אני בטוחה שלאחת הבנות שהיו בקבוצה יש תילומי מסך

יש הוכחה אחת שאפשר למצוא וזה איזושהי תמונה של אלין מ2018 כשהיא יצאה מהקבוצה בפעם הרביעית או משהו וכל הבנות שהיו בקבוצה הגיבו לה בבקשה תחזרי אנחנו מצטערות שלא הגבנוו מלא תגובות כאלה אבל צריך למצוא תתמונה
אנונימית
שתעשה מה שבאלה לאף אחד לא אכפת, חצי מהמפורסמות בעולם עשו שפתיים אבל שלא תשקר ותגיד שהשפתיים שלה טבעיות בטח ובטח שיש לה מותג של איפור וכולם חושבים שזה טבעי, היא מעלה לסטורי וכותבת שבול עשיתי שפתיים לא רצחתי אף אחד אבל היא מפספסת את הנקודה לא אכפת לאף אחד שהיא עשה אכפת זה שהיא שיקרה לחצי מדינה
שמים של שקר וחבל סתם ילדה צבועה העיקר בסרטוני יוטיוב שלה של פעם "אני אומרת רק את האמת ולא משקרת לצופים שלי", היא מראה דוגמה רעה לילדים בזה שהיא משקרת. אף אחד לא אמר לה מה לעשות וזה לא רע שהיא עשתה שפתיים כי לאף אחד לא איכפת שהיא שעתה שפתיים המון אנשים עשו אבל העובדה שהיא משקרת זה פשוט מגעיל ודוחה בטירוף.
מסתבר שהיא עשתה בוטוקס לפני גיל 12 באופן לא חוקי..ראיתי את זה בהמון כתבות ובאמת שאין לי מה להגיד בנושא הזה, אני לא בטוחה עד כמה אני מאמינה לזה אבל מה שבטוח וידוע זה שהיא עשתה בוטוקס בשלב מסויים ושיקרה לגבי זה. שתעשה מה שבא לה אבל הדבר שמעצבן באמת זה שהיא ניסתה לשקר שהשפתיים שלה נראות ככה בגלל האודמים של המותג שלה, היא גרמה להמון נערות תמימות ליפול בפח הזה ולבזבז כמויות מטורפות של כסף על המוצרים שלה בתקווה ליצור אשליה של בוטוקס. אני אישית אף פעם לא קניתי מהמותג שלה אבל זה כל כך מרגיז שהיא השתמשה בשקרים האלה כדי לקדם את השיווק של המוצרים שלה. אם היא לא היתה מנצלת את הסיטואציה הזאת כדי לקדם את עצמה הייתי מסכימה עם המון אנשים שכתבו פה לפני, מה זה עניינינו? אבל היא ממש הגזימה בעניין הזה, לכל אחד יש נקודות רגישות ובאמת שאם היא לא הייתה מתנהגת בכזאת צביעות לא היה לי אכפת בכלל..הייתי מבינה שבסופו של דבר היא באמת חסרת ביטחון לגבי הנושא הזה אבל מה שהיא עשתה זה פשוט ניצול של המצב לטובתה וגם ניצול של חוסר הביטחון של בנות אחרות והרצון העז להתאים לסטנדרט היופי השיקרי שהיא בנתה להן, היא גרמה להן לחשוב שהן יכולות להיראות כמוה באופן טבעי בעזרת המותג שלה וזאת התנהגות צבועה, מניפולטיבית ולא מוסרית.
לא אכפת לי שתעשה מה שבא לה
796
^
יש הוכחות לזה, כי זה נשמע מטורף לגמרי
היא לא מעניינת
שזה לא עניין של אף אחד מה יש לה בתוך הגוף ולא צריך לעשות מזה כזה סיפור
רגע לא הבנתי?
היא לא שיקרה בשום שלב...
היא פשוט אמרה שהיא לא עושה בוטוקס
עובדה היא עשתה סרטון שלם שמסביר איך היא עושה את האשליה הזאת אבל בכללי זה השפתיים הטבעיות שלה שגם בכללי הן ממש עבות...
(או שאני לא בקיעה מספיק...)
idk
וגם אם היא עשתה שתהנה אז מה חצי עולם עושה בוטוקס
הבעיה היא לא שהיא עשתה בוטוקס או משהו בסגנון
הבעיה היא שהיא אומרת לבנות צעירות שזה טבעי ושהשפתיים שלהן צריכות גם להיראות ככה
אוי נו באמת, היא ואמא שלה אמרו שאלין עשתה שפתיים לפי שנה וחצי או שנתיים לא זוכרת בידיוק . רואים בסרטון שהשפתיים שיש לה שם ושיש לה היום ממש לא אותו דבר ומאז שהיא באמת עשתה שפתיים היא לא הכחישה כלום מה שאומר שהיא לא שיקרה בסרטון כי שם היא באמת הגדילה רק עם איפור.. מסכימה שזה לא בסדר שהיא לא אמרה שהיא באמת עשתה שפתיים כי יש בנות שמתות לשפתיים כמו שלה וחושבות שאיפור זה מה שיעשה את זה אבל היא לא חייבת לא לי ולא לאף אחד אחר כלום.
העיניין עם האלכוהול גל לא היה אפילו קשור אליה וזה היה נטו אשמת החברה .
לפני שאתם אומרים דברים ויוצאים על אנשים תחשבו על מה זה עושה להם. היא כולה בת 19 והיא עברה ככ הרבה דברים בחיים שהביאו אותה למעמד שלה היום, בין אם אלה דברים טובים או דברים פחות טובים.. ולמרות כל התגובות הרעות היא ממשיכה לעשות את מה שהיא אוהבת ולהצליח בו. מה ששונה ממני ומכמעט כל מי שקורא את זה. אני בטוחה שהיה לה קשה להודות שהיא עשתה שפתיים כי אנחנו חיים בעולם שלאנשים אף פעם לא טוב, תמיד יהיה להם על מה ועל מי לרדת. אז תשחררו. היא ילדה והיא באמת לא חייבת לכם כלום .
שהיא נוכלת .
עם כל הכבוד היא מכרה מוצרים על סמך אמון שהמוצרים שלה עוזרים לשפתיים שלה להראות כאלה .
היא דיגמנה על סמך זה , יצרה מוצרים ומכרה גם על סמך זה
מה הטעם בלקנות את המוצרים האלה אם אין בהם באמת תועלת
היא סתם השיגה כסף על חשבון מלא בנות
אנונימית
זה הכל היה כדי לשווק את המוצר שלה- הכל איפור
ואז בנות רוצות שפתיים גדולות כמו שלה אז הן קונות את המוצר שלה כדי שזה יעשה שפתיים כמו שלה.
אנונימית
עזבי אותה סתם מכוערת גם אחרי כל הזרקות והניתוחים שהיא עשת היא עדיין מכוערת איך אמא שלה יכלה לקחת ילדה כל כך תמימה ולעשות לה הזרקות וניתוחים ולהרוס לה את החיים ואת הפנים בגיל 12 סתם נוכלת היא אמרה שהמוצרים שזה זה מה שעשו לה שפתיים עבות
ממש לא בסדר זה כמו שמאמן כושר יקח סטראודים ואז יגיד שאם אנשים יבואו אליו ככה הם יראו
שתעשה מה שהיא רוצה,אם היא שיקרה הייתה לה סיבה.
תפסיקו כבר להדחף לאנשים בחיים הפרטיים שלהם!!!!
וחוץ מזה זה היה ברור שהיא עשתה...זה שקוף.
שזה לא בסדר. היא גורמת לבנות לחשוב שזה טבעי ושהשפתים שלהן לא טובות.
בתכלס כולנו ידענו רואים שזה לא טבעי אבל היא שיקרה לכולם על מוצר שנבנה על השפתיים שלה
דעתי היא פשוט מילה במילה כמו שדורון כחלון אמר בסטוריז שלו.
אנשים שמצדיקים אותה - אתם לא מבינים שאין בעיה עם זה שהיא *עשתה* שפתיים, הבעיה היא שהיא שיקרה לגבי זה שהן טבעיות והיא אמרה שהמוצרים שלה הם אלו שגורמים לשפתיים שלה להיראות ככה. אנחנו ב2020, זה לא חדש שבנות מזריקות וזה בסדר לגמרי אם הן רוצות ואוהבות את זה. הבעיה היא לשקר. מילא הייתה מתעלמת ולא עונה, אבל להגיד שזה טבעי שלה בזמן שהיא הולכת ומזריקה זה לא בסדר. ושלא נדבר על המחירים של השפתונים והאיפור שלה שהיא חושבת שהיא מינימום קיילי ג'נר, היא אשכרה אמרה שהשפתונים הם אלו שגורמים לשפתיים שלה להיראות ככה כדי שאחרים יקנו אותם וכל המותג שלה סובב סביב השפתיים שלה, ובתור "אושיית רשת" שהרבה בנות קטנות עוקבות אחריה זה לא בסדר.
לא כזה איכפת לי, מה שכןאיכפת לי זה שהיא השוותה את ה ליציאה מהארוו
נכון אחותי קנתה את האודמים שלה וממש התלהבה מהם זה מזעזע שהיא משקרת כדאי למכור את המוצרים שלה
אה יואו השפתיים שלה לא אמתיות?
איך לא עליתי על זה עד עכשיו?
מה לא עושים בשביל כסף
שהיא שקרנית שעשקה ילדים
האמת שזה באמת לא כזה נורא, אמנם היא מציבה סטנדרטים לא הגיוניים אבל ראיתי שהיא העלה תמונות של לפני ואחרי השפתונים ובאמת יש שינוי די גדול. השפתיים שלה עכשיו בגודל ממוצע והשפתונים באמת מגדילים אותם מאוד
אז היא לא באמת מציבה סטנדרטים לא הגיוניים
אמאלה אני לא מבינה את כל המתייפייפים פהה
היא משקרת במצח נחושה,
אומרת לילדות קטנות שבעזרת האיפור *שלה* הן יוכלו להגיע לשפתיים גדולות כמו שלה ומאחורי הגב (וגם משקרת על זה) היא הולכת ועושה בוטוקס (או מה שהיא לא עשתה) שזה בכלל לא טבעי!
תשמעו
אין לע שום בעיה שתזריק ושתעשה מה שבאלה אבל ב*שנייה* שהיא משקרת על זה ומסתירה את זה, זה גורם לילדים קטנים לחשוב שהם לא טובים מספיק
"איך היא נולדה ככה מושלמת ואני לא" זה מה שהיא רוצה?!?
שלפחות תדבר על זה ותסביר מה שהיא עשתה
העובדה שפתאום היא ואמא שלה אומרות "רק אהבה עצמית" זה נטו צביעות.
שתעשה מה שבאלה, אבל היושרה, זה הקטע.
יכלה לאמר את האמת.
היא עשתה את הגדלה בשפתיים בגיל קטן לפני הבנים והבנות והיא שיקרה כל הזמן אני ידעתי. כי היא הייתה בבית ספר שלי ויום אחד היא פתאום הגיעה עם שפתיים גדולות לבית ספר וכל מה שהיא אומרת זה שקרים. אבל שתעשה מה שבאלה זכותה לעשות הגדלה זה לא משהו רע מלא בנות עושות הגדלה. אבל למה לשקר?
פשוט מטומטם שהיא מנסה להסתיר את זה

זה כמו שאני אתחיל להגיד לכולם שאני שבלול זה פשוט לא הגיוני
שתעשה מה שבא לה אף אחד לא יתווכח איתה שתעשה מה שטוב לה , אבל לשקר שנים שזה טבעי וזה שלה ובסטורי של אחיינית שלה לאמר "השפתיים של דודה שלה" זה לא מגניב , זה מביך .
אף אחד בחיים לא היה אומר לה משהו על זה שהיא הזריקה , במקום לשקר היא הייתה יכולה לאמר שזה לא טבעי לא היה קורה כלום
אנונימית
שכול אחת תעשה מה שבא לה אין פסול בלעשות שפתיים אבל יש פסול בלשקר
וואו באמת שאנשים עושים מזה סיפור כל כך גדול ויורדים עליה בהמון עמודים וזה כל כך מגעיל ולא בסדר!!!
אני לא הבנתי למה היא לא אמרה מההתחלה זה לא משהו רע שצריך להתבייש בו אבל בכל זאת אם היא שמרה לעצמה כנראה שהייתה לה סיבה..
מה נסגר איתכם אלו בסך הכל רק שפתיים
חחח לא התפלאתי
רק שפתיים? במקרה אני יודע מי הפלסטיקאי שלה ויש לי קרבה מסויימת אליו אז ככה; קו לסת, סקולים (זה העצמות בלחיים) אף (בעזרת חומצה) ושפתיים. בנוסף לזה גם לא מעט איפור ופוטושופ. אם יש משהו שטבעי זה לא, זו היא.
.


עריכה- בתכלס... שתעשה מה שבאלה עם הגוף שלה אין בזה שום דבר רע, שתרגיש טוב עם עצמה זה מה שחשוב אבל יש הבדל עצום בין לעשות בוטוקס/ניתוחים פלסטיים אחרים לבין לשקר לגבי זה
הקטע הכי גרוע זה שמה שהיא עשתה לא היה חוקי(יש גיל מסוים לבוטוקוס אני לא זוכרת מה הגיל אבל היא התחילה להזריק עוד לפני גיל 12... )
וואו הקול שלה מעצבן
דעתי היא שלא אכפת לי.
למי שלא יודע את כל הסיפור ואת מה שיש מאחורי הכעס המוצדק של אנשים עליה ממליצה לכם לקרוא את הכתבה הזאת
אנונימית
כל אחד שיעשה מה שטוב לו , אל תדחפו את האף שלכם בעניינים של אחרים , היא עשתה שפתיים אוקיי ו.. שתעשה מה שבא ,גם שתעשה 10 ניתוחים פלסטיים ו.. זה לא אמור להיות לכם אכפת לכם בכלל . שתעשה מה שהיא רוצה והיא לא אמורה לקבל על זה אפילו לא תגובת שנאה אחת.
היא לא מזמן רק הזריקה חומצה , היא לא שיקרה לכם ''שנים'' , היום רוב האנשים עושים שפתיים וזה לא אמור להזיז לכם בכלל , אם היא מרגישה טוב עם עצמה שהיא עשתה את השפתיים ככה אז תעזבו אותה לנפשה, כל התגובות האלה של השנאה כלפיה סתם הגדילו את הסיפור , היא רק התוודתה בפניכם שהיא הזריקה חומצה לפני כמה זמן אבל משם לקחתם את זה לכיוונים ממש לא נכונים ופגעתם בבן אדם .
אבל חיים זה לא חוקי!
שתעשה מה שבא לה ומה שטוב לה.
זה הגוף שלה, ואני בעד כל מה שגורם למישהו להרגיש טוב עם עצמו שיעשה.
זה לא צריך להיות עניין של אף אחד, זו בחירה שלה ואך ורק שלה.
אהבת חינם אנשים!!!
היא התחילה מגיל שלפי החוק אסור לעשות דבר כזה
אז גם לשקר? נו באמת
כמו מי שאמר מעליי, שתעשה מה שטוב לה אבל כל עוד זה בגדר החוקי
היא ואמא שלה ממש מנסות להפוך את עצמן לקורבן. למרות שהיחיד שאחראי לזה זה הן בלבד. אם היא לא הייתה משקרת אף אחד לא היה בא אליה בטענות, לא רק שהיא שיקרה בצורה בוטה היא גם הכחישה את זה במשך שנים. לכול שקר יש מחיר שתפסיק להתקרבן
אנונימית
אנשים לא מבינים, אנחנו לא כועסים על זה שהיא עשתה חומצה בשפתיים, שתעשה מה שבא לה, שתעשה הגדלת תחת מצדנו.. זה לא מה שמפריע לנו, מפריע לנו שהיא אמרה בכמה סירטונים שלה (פלוס הקדישה סירטון שלם לזה) שמדבר על "לא עשיתי בוטוקס ולא עשיתי כלום בשפתיים", לי אישית זה היה נראה שקר כבר מההתחלה כי אני יודעת לזהות מי עשה חומצה ומי לא, אני לא כזו תמימה, אבל היא גם הצליחה לעבוד על ילדות שהרגישו לא בנוח עם עצמן עם איך שהן נראות, הן אשכרה האמינו לשקר שלה שעם איפור אפשר להגיע לשפתיים "מושלמות" כמו שלה, זה מה שמכעיס, היא משקרת לקהל הגדול שלה.. וכן.. זה פוגע באמון שלה אליהם, כי לפעם הבאה אני בספק אם מישהו יאמין לה...
-
על מה המינוסים בדיוק? אנשים ליטרלי לקרוא ולהבין- שתעשה מה שבא לה, אבל אם היא עשתה ולא מעוניינת לשתף הכי בכיף שתשאיר לעצמה, אבל היא לא יכולה לבוא ולהגיד שזה "טבעי" ולהראות שיטות שלא באמת עוזרות כדי להגיע לשפתיים כאלה, זה למכור שקר לקהל הפתי שלה שאשכרה קנה את ההצגה הזו.
ואנשים אני יודעת שאני שופטת "סתם" אבל.. רק לי זה נראה שגוי לעשות דבר כזה?
מה אכפת לכם בכלל ? זה עניין שלה בלבד למה אתם מפיצים כל כך הרבה שנאה כלפיה . גם אם היא עשתה את זה בגיל 12 וגם אם זה לא חוקי- ודרך אגב לא בטוח שזו האמת.. . זה גרם לה להרגיש טוב עם עצמה? כן ,וזה מה שחשוב .
די כבר עם כל השנאת חינם שלכם
היא שיקרה ונכון זה לא בסדר אבל לא צריך לדפוק לה חשבון על זה. זה שהיא השוותה את זה ליציאה מהארון עיצבן אותי נורא. זה ככ לא קשור.
לאף אחד לא אכפת שהיא עושה בוטוקס
מעצבן שהיא עושה כסף על שקרים .
כשאני מוציאה כסף על מוצר אני רוצה שיהיה מועיל
אישית לא קניתי את המוצרים שלה אבל אף אחד לא רוצה לבזבז כסף וזמן על שטויות כמו המותגים שלה.
היא לא שיקרה בגלל הביטחון העצמי היא שיקרה כדי לרכוב על הגב של זה שאפשר להשיג שפתיים כאלה בדרך טבעית ולשווק יותר את המוצר
למה שאבזבז את הכסף שלי על סתם מוצר שקרי .
אנונימית
אין שום בעיה שהיא עשתה ניתוח נו באמת אל תדחפו את האף... אבל זה קצת מטומטם שהיא מסתירה את זה ועוד יותר מגעיל שהיא משווה את זה ליציאה מהארון
אין שום בעיה שהיא עשתה ניתוח נו באמת אל תדחפו את האף... אבל זה קצת מטומטם שהיא מסתירה את זה ועוד יותר מגעיל שהיא משווה את זה ליציאה מהארון