15 תשובות
לא כי בקנדה רוב הזמן קר ואני לא חושבת שאני אתחבר לזה
כן
תקשיבי אמלה גם אני אוהבת את המדינה אבל לא
מתמצאת כאן וגם אני רוצה לעבור לקנדה או אמריקה בואי נעבור ביחד
מתמצאת כאן וגם אני רוצה לעבור לקנדה או אמריקה בואי נעבור ביחד
כן, אין לי יותר מדי מה להפסיד פה
אנונימית
שואל השאלה:
האמת יש במה שאמרת משהו
אבל אני לא מוצאת את עצמי פה :(
האמת יש במה שאמרת משהו
אבל אני לא מוצאת את עצמי פה :(
אנונימית
מבינה אותך ממש, אבל בכל זאת תחפשי משהו להשתייך אליו, אם זאת תנועת נוער, קבוצת חברים, מטרה להגיע אליה ותתחברי אל הסביבה שלך, גם לי היו תקופות כאלו, אבל אם את לא מסתדרת פה מי אמר שבהכרח תסתדרי שם? לכאן את הכי שייכת בעולם, כאן גדלת, חונכת, השפה שלך, התרבות שלך, החוויות והזכרונות רובם מכאן, ולדעתי זה משהו ששווה להתאמץ בשבילו כדי להשאר או לנסות להשתייך
לא. לאוגנדה אולי..
החלום שלי זה לעבור לשם
שואל השאלה:
אני כן
אני לא מתה על המדינה
אבל גם לא שונאת פשוט לא הכי טוב לי כאן
אני כן
אני לא מתה על המדינה
אבל גם לא שונאת פשוט לא הכי טוב לי כאן
אנונימית
ברגע זה בלי מזוודות בלי כלום
לא, מאוהבת במדינה שלנו, עם כל הקרעים בעם וההפגנות והכל אנחנו העם והמדינה הכי טובה בעולם ובסופו של דבר כולם כאן בשביל כולם, ואם יש מישהו במצוקה בשנייה כל המדינה נתרמת בשבילו, החום הזה האמפתיות הזאת והאכפתיות הזאת יש רק במדינה שלנו ואני כלכך שמחה שאני חיה בה
כן אבל רק כשאני מבוגר ואני יכול לחיות חיים משל עצמי שם
כן
כן הלי לישוב פעמיים
באותו הנושא: