6 תשובות
אני גבר,אבל אני מבין אותך.
ובסופו של דבר אף אחת לא שמה עלייך, אתה מרגיש אפס
אנונימי
כן את היחידה
אממ אני יודעת על מלא בנות שעושות את זה אני אישית פשוט לא ככה
בדיוק הסיבה שאני לא יוצאת חחח
הליכה בקטע של ספורט או סתם פשוט יוצאת מהבית?
ומה זה נותן לך
אנונימית
בוכהה גמאני ככה