6 תשובות
את בטוח לא היחידה, אל דאגה ואל חשש, גברים זה עם...
עם...
דעיי אנחנו סבבה נו
אבל יש סיבה מוצדקת שלא נראה לי שאציין כאן
צר לי להגיד לך שאת לא ושזה לרוב פחד מוצדק
נגיד בכללי אני לא ממש מפחדת אבל אם אני אראה אנשים שהולכים מאחוריי באמצע הלילה..זה יכל להיות ממש מלחיץ לפעמים
לא.
לא פעם ולא פעמיים ראיתי גבר במכונית שבא אחרי ואחרי חברה שלי וכבר הייתי מוכנה עם 100 בטלפון ו
התחלתי לרוץ כמו משוגעת
פרנואידית
את כנראה לא היחידה אבל פשוט לפחד מגברים ברחוב בכללי זה פשוט לא בריא ואת צריכה לשנות את הנקודות מבט שלך על דברים כאילו אנחנו בני אדם קודם כל אחרי זה אנחנו גברים ווטפ