תשובה אחת
וואי, את ממש רגישה ודואגת לאחותך ולבעלה, וזה ממש מדהים,
אבל תדעי לך שכל אחד מתמודד בחיים עם מה שיש לו בדרך כלל בן אדם משלים עם הסביבה שלו ולא מתבאס כל היום ומתבכיין, נכון, אם אנו רואים אדם שזקוק לעזרה או שסובל ממשו זה יהיה מדהים שנעשה משו למענו.. בימיוחד אם מדובר באחות, אלמלא יותר מידי להכנס לרגשות שמסביב, כי אין לזה סוף, וכנל...
אז מה שכן, אנו יכולים לתת משו מעצמינו אפילו קטן קטן... עם מיכתב קטן ומחמם... זה המון!! תדעי לך שמכתב קטן וחמים שווה הרבה יותר ממתנה ענקית וקרה... ללא יחס ואהבה...
הרבה מזל טוב!