3 תשובות
כשאת מכניסה אצבעות לגרון יש לך רפלקס הקאה . אז למה את מצפה. נענע לא הורג פשוט תחכי שזה ירד לא מבינה למה דחפת אצבעות
אנונימית
שואל השאלה:
בסדר אבל נתתי שני מקרים שונים וגם הנענע ממש הציקה לי
אנונימית
זה בסדר
אני עשיתי בייביסיטר לתינוקת שהיה לה המוןן ליחה והיא הקיאה, כי ליחה זה ממש מציק .
תרגישי טובב