3 תשובות
כשאת מכניסה אצבעות לגרון יש לך רפלקס הקאה . אז למה את מצפה. נענע לא הורג פשוט תחכי שזה ירד לא מבינה למה דחפת אצבעות
אנונימית
שואל השאלה:
בסדר אבל נתתי שני מקרים שונים וגם הנענע ממש הציקה לי
בסדר אבל נתתי שני מקרים שונים וגם הנענע ממש הציקה לי
אנונימית
זה בסדר
אני עשיתי בייביסיטר לתינוקת שהיה לה המוןן ליחה והיא הקיאה, כי ליחה זה ממש מציק .
תרגישי טובב
אני עשיתי בייביסיטר לתינוקת שהיה לה המוןן ליחה והיא הקיאה, כי ליחה זה ממש מציק .
תרגישי טובב
באותו הנושא: