6 תשובות
אולי אין לך תיאבון ,
או שאת סתם לא רעבה
שמחתי לעזור,
yolo
או שאת סתם לא רעבה
שמחתי לעזור,
yolo
שקמת מאוחר מידי ובגלל זה לא הספקת לאכול את כל הארחות
כנראה שלא עשית כלום פשוט היום.
עשית לי חשק לבורקס וניל אוף.
עשית לי חשק לבורקס וניל אוף.
את לא מתאמצת הרבה, לכן יש לך פחות תאבון. נורמלי לחלוטין.
תחשבי שבבית ספר את צריכה לחשוב רוב היום ולהתרכז, ולפעמים גם יש שיעורי ספורט וככה את בעצם מתעייפת יותר:)
תחשבי שבבית ספר את צריכה לחשוב רוב היום ולהתרכז, ולפעמים גם יש שיעורי ספורט וככה את בעצם מתעייפת יותר:)
אבל מה זה בורקס וניל ?
אני מכירה רק גבינה/תפוח אדמה/תרד
אני מכירה רק גבינה/תפוח אדמה/תרד
אגב, מה זה בורקס וניל חחח?
באותו הנושא: