2 תשובות
אבל תלוי איזו ג'ובניקית תהיי, ככל שרמת הפעילות שלך עולה גם השכר עולה וגם ככל שהדרגות עולות
נגיד אני בטירונות קיבלתי 400 שקל, בקורס קיבלתי 800 ובסדיר קיבלתי כבר 870 שלאט לאט עלה עם הדרגה
נגיד אני בטירונות קיבלתי 400 שקל, בקורס קיבלתי 800 ובסדיר קיבלתי כבר 870 שלאט לאט עלה עם הדרגה
מקבלים מהחודש השני ב1 לחודש עם השלמה לחצי חודש אם התגייסת באמצע חודש מסויים.
וג'ובניקים מקבלים 800
וג'ובניקים מקבלים 800
באותו הנושא: