4 תשובות
אני מסורתית-דתיה. הבעיה היחידה שלי זה הפלאפון אז מבינה אותך... אני שומרת מכל הבחינות כולל שמירת שבת (לא אש, אור, נסיעות, חשמל) חוץ מפלאפון. זאת המכה שלי
כן אני
אני לא דתייה אבל ההורים שלי דתיים והם לא יודעים שאני מחללת שבת
אנונימית
האם אתה חושב שאם תמצא עוד מחללי שבת זה יכפר או ימעיט במשהו את חומרת החטא שלך?
באותו הנושא: