5 תשובות
לא , כוח כבידה


רגע כותבים כוח כבידה? לולל
וואי זה מוזר
זה ככה כבר 4 מיליארד שנה, זה אף פעם לא הפריע לנו
לא
כי לא שמים על שום דבר ולא אכפת מכלום
_./
בעיקרון זה נכון שזה יכול להלחיץ אותך אבל תמיד צריך לזכור שצריך לבטוח בטבע ובכח כבידה ושבנוסף לכל אין פתרון בזה שנלחצים מהמצב כי אין לנו איך לפתור את זה שאנחנו חיים על איזה כדור שהוא יותר קטן אפילו מגרגיר חול ביחס לצבירי הגלקסיות כו הריקים שנמצאים להם שם בחלל, לכן צריך להיות פשוט רגוע ולשכוח מזה אם זה כל כך מלחיץ.
מקווה שעזרתי