4 תשובות
האמת שכן קטע מסריח קצת
גם אני הייתי מתעצבנת.
עדיף שפשוט תדברי איתה כדי שתבין שאת רצינית ומשקיעה בשביל הקשר. אבל יש מצב שהיא אולי בתקופה לא טובה או עבר עלייה משהו אחר?
הכי טוב זה לדבר ולשתף כדי שאחכ זה לא יצטבר ולבסוף יתפרץ לריב.
יאס