6 תשובות
אתה ממש נסיך שאתה דואג לה ככה.
אבל אם היא הלכה לישון היא כבר תהיה בסדר..
יכול להיות שהיא סתם מותשת או שלא היה לה כלכך מצב רוח..
תשאל מחר עם הכל טוב..
בהצלחה
שואל השאלה:
תודה לכן הרגעתן אותי קצת (:
אנונימי
שואל השאלה:
תודה בכל מקרה
אנונימי
שואל השאלה:
שלחתי לה הרבה הודעות אני דיי בטוח שהיא ישנה
אנונימי
תתקשר תגיד שזה חשוב
או שתשלח הודעה אם היא עצובה ובאמת קרה משהו היא לא ישנה