התחברות
הרשמה
למה בגלל שידיד שלי בן אדם רע ואני טובה הוא חושב שאני שונה ממנו?
24 באוקטובר 2020, 00:04
ידיד לשעבר
רוע
טובה
שונה
למה
2 תשובות
הרגע הסברת למה...
i
idontknowoikss
התשובה נמצאת בשאלה
N
Not your friend
באותו הנושא:
למה אנשים מתייחסים אליי בצורה מזעזעת רק בגלל שאני נגד זוגיות ואני חושב שזה דבר דפוק?
אני חושב שאני מאוהב בידידה ממש טובה שלי
אין לי ידידים בכלל ואני רוצה ידיד כזה טוב שאני אוכל לספר לו הכל ואני כל כך מבואסת בגלל זה..
למה בגלל שידיד שלי רע ואני טובה הוא חושב שאני לא מתאימה לו והוציא אותי מהחבורה?
למה בגלל שידיד שלי לא מת עליי הוא נותן לי הרגשה שאני לא מספיק טובה לחבורה?
זה מוזר שאני בוכה בגלל ששמעתי שידיד טוב שלי אמר עליי שאני מכוערת?
למה בגלל שאני בן אדם טוב וידיד שלי בן אדם רע הוא חושב שאני שונה ממנו?
למה בגלל שאני לא מגעילה כמוהם וחמודה הם חושבים שאני לא מספיק טובה בשבילם?
למה "ידיד" שלי חושב שאני פחות טובה מבחורות אחרות כי אני לא רוצה אותו?
לנתק קשר עם ידידה טובה בגלל שאני מרגיש אליה משהו והיא לא רוצה להרגיש ?
יש לי חברה ואני חושב שידיד טוב שלה דלוק עליה וזה מפריע לי