6 תשובות
הגיוני שאת בוכה אבל אל תבכי בגללו
אני גם הייתי בוכה זה בסדר
ידיד שלך כבר לא ידיד שלך עוד. אם הוא היה באמת מעריך אותך הוא לעולם לא היה אומר עלייך דברים כאלה מאחורי הגב. תבואי אליו ותעמידי את האפס הזה במקום אל תבכי מכל שטות שאחרים אומרים עלייך תיהי עם ביטחון! תתחילי לטפח את עצמך יותר ולהתלבש יפה ואז ככה מלא בנים יסתכלו עלייך ואת לא תשימי על אף אחד.
הגיוני שאת בוכה, אבל לא שווה את זה
את לא "צריכה" לבכות בגלל זה, אבל זה טבעי ביותר.
שמעת? כדאי לבדוק את זה.. אבל לא את תבקשי מחברה או משו. זה ממש הגיוני לבכות מזה. זה פוגע ברור שכן. ואם זה נכון אל תהי ידידה שלו אבל אם זה לא נכון תבדקי עם מי ששמעת ממנו כנראה מקנה בך ומנסה להוריד אותך... אל תתני לו! תהי שלמה עם עצמך תאוהבי את עצמך זה באמת הכי חשוב וזה מקרין החוצה❤