6 תשובות
כן
מי שואל אותך בכלל? את תתגייסי.
כן אבל לא לקרבי
אנונימית
מי שמתחת ל50 במשקל אז הפרופיל שלו יורד. את כן תתגייסי אבל לא נגיד לקרבי וזה
נראלי זה תת משקל , אם אני לא טועה שמעתי שמתחת למשקל 49 לא מגייסיפ
כן.
וyonush, תרגע, היא לא אמרה שום דבר שמעיד על חוסר רצון להתגייס או משהו בסגנון.