7 תשובות
משתפר משנה לשנה
היחס נוראי
משתפר אבל עדיין מזעזע
שבא לי לבכות ...
מה אכפת לכם מה ?
שהיה בן אדם אחר שהוא לא כמוכם ?
הוא עשה לכם משהו ? לא
פשוט תתמודדו זה כולה נטייה מינית שלא אמורה להשפיע על אף אחד
מה אכפת לכם מה ?
שהיה בן אדם אחר שהוא לא כמוכם ?
הוא עשה לכם משהו ? לא
פשוט תתמודדו זה כולה נטייה מינית שלא אמורה להשפיע על אף אחד
שני דברים שונים. לנשים יש את אותן הזכויות כמו שיש לכל גבר, יש כמה חוקים שנוטים לטובת הבנים אבל יש גם חוקים לטובת הבנות אז זה מתקזז. היחס כלפיהן בעייתי כשזה מגיע לאזרחים כי יש המון הטרדות מיניות מצד הגברים וגם אונס. מבחינת להטבים הם לא שווים בחוק שזה דבר מזעזע ומתייחסים אליהם אפילו יותר גרוע ממה שמתייחסים לנשים מבחינת האזרחים.
בקשר ללהטבים
עצוב
אין לי מילה אחרת
גם היחס לנשים לא תמיד מושלם אבל ללהטבים היחס הרבה יותר גרוע
עצוב
אין לי מילה אחרת
גם היחס לנשים לא תמיד מושלם אבל ללהטבים היחס הרבה יותר גרוע
פשוט עצוב.
אין להם כל כך זכויות במדינה, כמו שאמרו מעליי, גם לנשים הזכויות לא משהו..
אני חושבת על הילדים שכנראה יהיו לי בעתיד, שיכולים להיות חלק מהלהטב ולחשוב שאולי לא יהיו להם זכויות כמו לכל בן אדם אחר בארץ שובר אותי.
אין להם כל כך זכויות במדינה, כמו שאמרו מעליי, גם לנשים הזכויות לא משהו..
אני חושבת על הילדים שכנראה יהיו לי בעתיד, שיכולים להיות חלק מהלהטב ולחשוב שאולי לא יהיו להם זכויות כמו לכל בן אדם אחר בארץ שובר אותי.
אנונימית
באותו הנושא: