11 תשובות
אני חלק מהקהילה הזו ואני חושב שהיא מדהימה.
תומכת וחלק -3-
זה גיי
(זו הייתה בדיחה- אני תומך וחלק מהקהילה)
אנונימי
לא חלק ממנה אבל אין לי שום בעיה איתה ויש בה אנשים מדהימים (משפחה שלי הוא להטב)
אנונימית
לא מסכים איתם ומתנגד לדרכם אך אוהב כל אדם פרטי שמרכיב את הקהילה
אין לי בעיה איתם אני פשוט לא מאמינה בדרך חיים שלהם, הם סותרים את האמונה שלי אז.. לא תומכת
למה?^
אני תומכת, אני חושבת שלכל בן אדם צריכות להיות זכויות בלי קשר לאמונה שלי.
אני הכי תומכת בעולם
אני ממש אוהבת אותם כי אני מאמינה שהם בדיוק כמו כל בן/ת אדם בעולם
אנונימית
תומכת וחלק ממנה