18 תשובות
איכס מה?
אנונימית
לא זה טיפה מוזר
שואל השאלה:
אבל למה? אנחנו בני זוג...
אבל למה? אנחנו בני זוג...
אנונימי
אוי זה ממש חמוד
אנונימית
אולי תאוננו ביחד?
אנונימית
אם שניכם סבבה עם זה למה לא
וואלה זה דווקא נשמע טיפה טיפה מגעיל תאמת אבל גם ממש חמוד ואני מעריכה אנשים כאלה
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא קשור ללאונן
ואם כבר אמרת
אם שוכבים אז מה זה לאונן?
זה לא קשור ללאונן
ואם כבר אמרת
אם שוכבים אז מה זה לאונן?
אנונימי
לאונן זה לשים אצבע בכוס, ואצל הגבר זה לשפשף את הבולבולון
אנונימית
שואל השאלה:
מה הקשר
מה הקשר
אנונימי
סתם אמרתי כי זה נראה שאתם עוד שנייה קרובים לזה
אנונימית
שואל השאלה:
אין לנו בעיה עם זה
אין לנו בעיה עם זה
אנונימי
אויש איכס...טוב לכו על זה, לא אכפת לי
אנונימית
אני מתה ממך אנונימית
אנונימית את ממורמרת
וזה חמודד
וזה חמודד
גיבור תעשה מה שטוב לך, אם זה מה שעושה לכם טוב וזה לא מפריע לכם תהנו, אל תיתן חשיבות לאלה שחושבים שזה מוזר
אם זה מה שעושה לכם טוב אז זה סבבה
אנונימית מה מגעיל בזה
באותו הנושא: