6 תשובות
כן אם את לא מרגישה צורך להוריד ברגלים אז למה שלא יהיה בסדר?
ברור
אם זה מרגיש לך סבבה אז כן
בתור בן אני אומר לך שלדעתי זה חמוד שיש שיערות לבנות קצת בידיים וברגליים
תעשי מה שנוח לך אל תידפקי חשבון
איך אפשר לא לדפוק חשבון אם על כל דבר בני הנוער ההזויים היום מחרימים
אנונימית