התחברות
הרשמה
למה אני פה איזה ארבע חודשים וזה רושם רק חודשיים? כבר חודש זה רושם חודשיים לא הבנתי
23 באוקטובר 2020, 16:29
זמן
תשובה אחת
אולי באג, תכתבי פנייה
N
NinaDobrev
באותו הנושא:
לא התקלחתי איזה חודש חודשיים
פעם היינו מדברים מלא ולפני איזה חודש חודשיים בערך
בן 17.1 (שבע עשרה וחודש) ובת 14.9 (ארבע עשרה ותשע חודשים) הולך?
ארבע חודשים או ארבעה חודשים?
הגיוני להציע נישואין אחרי חודש/חודשיים? וארבע חודשים?
ארבעה חודשים או ארבע חודשים?
עדיף לי לקנות אייפון 11 עוד איזה חודש ב3600 שקל, או עוד 3 חודשים או חודשיים ב2900?
אני הולכת לסאמר סקול עוד חודשיים, אבל יש פגישה והיכרות של הקבוצה הישראלית עוד חודש בערך. איך לעשות עלייהם רושם טוב?
אני מנסה לרשום למישהו איזה משהו בסטיפס וזה כל הזמן רושם לי שיש לי ארבע פרחים ומוחק לי את מה שרשמתי מישהו יודע למה???
אני והאקס לא ביחד כבר ארבע חודשים בערך ולא בקשר חודשיים ואני חשבתי שהתגברתי עליו עד שחלמתי עליו היום חלום רומנטי
איזה חשבונות ההורים משלמים במשך כל חודש או דו חודשי?