7 תשובות
הפרש של 700 שקל שווה לחכות חודשיים או שלוש
הנה סוג השאלות הכי מפגרות
שיצא לי לקרוא פה באתר
שיצא לי לקרוא פה באתר
אנונימית
אם את ממש צריכה טלפון חדש אז תקני עכשיו (אם יש לך בעיות בנוכחי). אם לא אז תמתיני קצת, זה משמעותית זול יותר.
עוד שלושה חודשים
2900
אתה כאילו אשכרה שואל?
ברור שאת המחיר היותר נמוך!
ברור שאת המחיר היותר נמוך!
אם זה לא דחוף לך כרגע אז מן הסתם שעוד חודשיים
באותו הנושא: