15 תשובות
קטנה
אנונימית
לא תאמת שזה קיטשי מידי
המילה הזו,ואני רגילה שקוראים לי קטנה :/
המילה הזו,ואני רגילה שקוראים לי קטנה :/
בדרך כלל אני מעדיפה שימציאו לי פשוט כינוי שמבוסס על משהו ולא קשור לשם שלי בכלל, זה ממש נחמד :)
כל כינוי טוב בעיניי, אם הוא בא ממי שבקטע שלי ואני שלה, וכן, גם אני אוהב שמות חיבה כאלה.
זה מוריד לי
אני לא אוהבת שקוראים לי בשמות כאלה
אני לא אוהבת שקוראים לי בשמות כאלה
מגעיל אותי שמות חיבה על תחילת הקשר... בשיא הרצינות... אם כבר יש שם כינוי זה נבנה מסיטואציה מסויימת שהייתה כאילו נגיד הוא קורא לי דובי כי פעם הוא שאל אותי איך ישנתי אמרתי לו כמו דב שאכל הרבה ואז נכנס למערה שלו כדי לישון כל החורף
יותר חמוד באבי❤
באבי זה חמוד וגם חיימי ובייב
^^^מסכימה איתה
מרגיש לי קיטצ'י מידי
אולי כזה מאמי (גם פחות זה תלוי) או משהו שקשור לשם שלי קיצור או משהו
מרגיש לי קיטצ'י מידי
אולי כזה מאמי (גם פחות זה תלוי) או משהו שקשור לשם שלי קיצור או משהו
אני לא הייתי רוצה שיקראו לי בכינויים כאלה, מעדיפה שיקראו לי בכינוי לפי השם שלי או כינוי שנוצר מסיטואציה
קטנה שלי
אנונימית
בחיים לא היה לי חבר אבל אני כנראה לא יאהב שמות קיטשיים מידי אז אולי בייב או שפשוט יוסיף נוש לשם שלי
אנונימית
נסיכה שלי
הכי עושה לי את זה בעולם
הכי עושה לי את זה בעולם
בייב / בייבי
מוריד בייב/באבי
באותו הנושא: