התחברות
הרשמה
מישהו שאנחנו בקטע אחד של השנייה העלה סטורי
והגבתי לו אז בכוונה לעצבן אותי הוא רשם
"העשירית שרושמת לי את זה היום"
מה לרשום לו?
3 באוגוסט 2020, 16:45
אינסטגרם
Instagram
תשובה אחת
לחחחיחחחיחחחיחחח מה אתה אומר
ט
טוקיו
באותו הנושא:
אם מישהו שאנחנו בקטע קורא לי "אחי", אני צריכה להעלב?
כולם זורקים הערות שניהיה ביחד,איזה מתאימים אתם וחושבים שאנחנו חברים/בקטע וכאלה
חלמתי על מישהו מהכיתה שלי 3 פעמים. בפעם הראשונה הוא היה בקטע שלי, בפעם השנייה מישהו חשב שאנחנו ביחד,בפעם השלישית (המשך)
דברים לדבר עליהם עם מישהו שאנחנו סוג של בקטע?
לאן אפשר לצאת היום עם מישהו שאנחנו בקטע?
יש מישהו שאנחנו בקטע ואנחנו שנייה מלהתנשק הבעיה היא
אני בקטע של מישהו כבר כמעט חצי שנה, וזה מישהו שאנחנו בקושי מדברים, איך להיגמל ממנו?
יש מישהו שאנחנו בקטע אחד עם השנייה שנינו מודעים לזה ..הוא קצת עצבני ואני לא יודעת למה ..
מישהו שאנחנו בקטע העלה תמונה שלו עם מישהי ש..
יש מישהו שאנחנו בקטע ונפגשנו לפני שבוע וקצת והמשך למטה
יש מישהו שאנחנו בקטע כבר מלא זמן (המשך בפירוט)