13 תשובות
שואל השאלה:
אני יודעת.. מה הקשר
זה לא מה ששאלתי
אנונימית
לא זה לא טוב
ישר אמרו לי שהיה להפסיק להתאמן
יכול להיות שיש עוד משהו בגוף חוץ מהאנמיה ולכן מומלץ לעשות את זה בצורה מסודרת לאחר התייעצות עם רופא כדי שחלילה לא תפגעי בעצמך
לי יש אנמיה אבל היא לא כלכל חמורה ואני עדיין מתאמנת.. לעומת זאת לאמא שלי יש יותר נוראית משלי לפחות והיא מתאמנת ממש..
תשאלי רופא ולדעתי פשוט תקחי שתי תמרים לפניי אימון ואם את מרגישה סחרחורת שתי מים, שכבי על הגב ותריבי רגליים ועזבי אל תעשי עוד חחח
אפשרי להתאמן פשוט תקשיבי לגוף שלך
גם לי יש ויכול להיות לי סחרחורות וכאלה ואז אני פשוט מפסיקה
את לוקחת תוספי תזונה?
שואל השאלה:
הייתי לוקחת תקופה ארוכה.. אבל אני חושבת שעכשיו זה לא ממש מה שיעזור..
לא אמרו לי מה הרמה של ההמוגלובין אצלי.. אבל אני משערת שמאוד נמוך..
נראה לי שאני צריכה יותר משהו כמו עירוי ברזל..
אנונימית
ממש לא. אל תתאמני.
כמובן שתלוי צה את מגדירה חמורה אבל במקרה שלי ישר נתנו לי פטור מספור ואמרו לי אפילו לא לרוץ אם אני מאחרת לאוטובוס וכאלה
אין מצב שלא אמרו לך.
בטוח יש באתר או משהו.
וזה שאת משערת זה לא אומר..
הרופאים אמרו שזה נס שלא התעלפתי לפני שגילו ועדיין לא נתנו עירוי.
את צריכה לבדוק את זה
שואל השאלה:
בדקתי. ההמוגלובין אצלי 10.5 , והמאגרי ברזל ריקים (1 נקודה משהו.. לא זוכרת).
יש לי תור לרופא השבוע, אז אני כבר אברר הכל .

כבר הייתי במצב יותר גרוע לפני כמה שנים (המוגלובין 8) ולא נתנו לי עירוי ולא אמרו לי כלום מעבר לכדורים...

למרות שהפעם אני כן רוצה עירוי.. אין לי כוח לכדורים..

^כמה היה ההמוגלובין אצלך שנתנו לך פטור מספורט?
אנונימית
היה לי 8.8
מתחת ל8 צריך עירוי.
למרות שכמעט נתנו לי ב10.2 בגלל שהיה לי דימום ויסתי ממש קשה שלא מסתדר.
וגם לי היה מחסני ברזל ריקים
שואל השאלה:
הכל בגלל המחזור הזה

ובא לי פטור מספורט
אנונימית
יתנו לך פטור.
ולי היה 75 יום מחזור אז כן. הכל בגלל המחזור הזהה