6 תשובות
כדאי שתתיעצי על זה עם רופא
תלכי לרופא כדי שיביא לך כדורי ברזל ותאכלי מזון מועשר בברזל.
שואל השאלה:
יש לי כדורי ברזל פשוט אני לא לוקחת (לא משנה למה)
אנונימית
גם אני לא לקחתי כי יש להם טעם מגעיל והם גדולים, אבל ראיתי איך זה מחמיר לי. כדאי לך לקחת, אין דרך אחרת. זה רק ילך וידרדר.
אני כמוך. בול.
ודווקא אין לי אנמיה חזקה.
יש כדורים דווקא בלי טעם ורודים כאלה את יכולה לבקש אותם אם זאת הבעיה