4 תשובות
אני מבינה את המצב של עם הגשר, לשים גשר זה לא כיף בכלל. זה מרגיש לך עכשיו מאוד מכוער אבל תאמיני לי שאת תתרגלי.
ואת צריכה לזכור שלכולם יש תקופות שהם מרגישים חרא ומכוערים, אבל זה יעבור, וכל מה שאמרת פה אלה דברים שיעברו.
ואת צריכה לזכור שלכולם יש תקופות שהם מרגישים חרא ומכוערים, אבל זה יעבור, וכל מה שאמרת פה אלה דברים שיעברו.
אני בדיוק הורדתי גשר, זה עובר יותר מהר ממה שאת חושבת
גשר זה זמני ולשיער תשתמשי בקרמים
אוקיי גשר זה זמני.
באותו הנושא: