3 תשובות
בתכלס לא זה מרגיש כמו זצים של חום, וזה עובד ככה שככל שהשערה יותר חזקה זה יותר כואב באיזור (ואגב ככל שהשערה יותר כהה זה אומר שהיא יותר חזקה), וטיפולים ראשונים זה הכי כואב אז לראשונים אם את רוצה יש מין משחה כזאת שהם אמורים לתת לך שמר דימה כזה את המקום ופחות מרגישים את הזצים של החום
אני אישית לא רגישה לכאב בכלל בדרך כלל
ברמה שהשעווה הרגישה לי כמו טיפול מרגיע כזה...ובכל זאת לי אישית הכאב של הלייזר בלתי נסבל..במיוחד בשחי ובמשפעות.
אבל יש כאלה שלא כואב להם לא יודעת אולי זה תלוי במכשיר או בעוד דברים
באותו הנושא: