5 תשובות
כן צגלחי
אני חושבת שבתהליך לייזר צריך רק לגלח
אנונימית
שואל השאלה:
נכון אז להתחיל לגלח עכשיו? כי התור עדיין לא נקבע...
כן תגלחי, מקסימום תתחילי גילוח ותצטרכי לגלח כל יומיים/שלוש תלוי בקצב גדילה שלך
לייזר ב50?? איך קוראים למקום??